Jump to content

Noen som vet noe om Samon 340


eysteind

Recommended Posts

Hei!

Ser kattegatt-marin.se har annonsert noen år med samon 340 som halvfabrikat. Synes selv dette er en ganske pen båt, og ser ut til å vere ganske prisgunstig? 185.000SEK er vel rimlig for en 34 foter?

 

Noen som har sett denne båten "live" eller hørt om erfaringer om den? Toppfart på 38knop tyder på at dette er et planende skrog.

Redigert av eysteind (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har ikke noe mer kjennskap til den enn at det ligger en ved siden av meg i opplag. Min båt er 32 fot og er mye større enn Samon. Det er en stor badeplattform på den pluss baugspyd,så jeg målte skroget til toppen 30 fot. Ellers syntes jeg den virket veldig lav til å være flybridgebåt. Dette er da min mening.

Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten

Link to post
Share on other sites

Jeg synes båten ser spennende ut, ikke minst prisen tatt i betrakning. 185000SEK for "plasferdig" båt er vel ikke avsklrekkende.... Båten er nok 10.40m inkludert badeplattingen og nebbet så det er nok riktig at skroget neppe er mere enn rundt 30 fot... Den er imidlkertid bred da.. 3,5m så det burde bli rimelig bra romfølelse..

 

Noe mere informsajon og bilder hadde jo sikkert ikke vært så dumt at forhandleren la ut på nettet...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Takker for svar... Er aktuelt med det første, men virker for å vere en spennende båt. Har fått en del bilder på mail, og synes båten virker tiltalende.

Men hvordan får man til både akterkabin og motor med hekkagragat? Er det kun stikkabiner inn fra hver side kanskje?

Link to post
Share on other sites

Kan du legge ut noen bilder her så kan vi andre se litt

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...