Ingar Startet 4.Februar.2006 Del på Facebook Startet 4.Februar.2006 Se hva vi har fått fra bao! Baatplassen’s sang Melodi: Skomværvalsen Vi kommer fra baatplassen dott no Start motor, heis seil, kast loss. Det surfes på nettet og bøljan blå Start motor, heis seil, kast loss. På baatplassen no der trives vi godt Det skrives og snakkes om alt som er vått. Der kan du få svar om alt stort og om smått Der har vi det kjempeflott. Hør motorens klang, den er i gang. Vi seiler av sted til den muntre sang, verden blir liten når den er i gang. syng baatplassen’s glade sang. Om vinter’n når båten er lagt på is, Start motor, heis seil, kast loss. Vi sitter og leser en masse stoff. Start motor, heis seil, kast loss. Vi drømmer om varme, om sol og litt bris, Mens kulda gjør vannet om til hard stål-is Da seiler vi rolig til baatplassen’s havn, for der er de godt i gang. Hør motorens klang, den er i gang. Vi seiler av sted til den muntre sang, verden blir liten når den er i gang. syng baatplassen’s glade sang. Når sommeren kommer så legg i fra, Start motor, heis seil, kast loss. Vi seiler til holmer og skvulpeskjær Start motor, heis seil, kast loss. Da seiler vi båten, og kursen er syd, det er bare herlig med skvulpende lyd, og måkene skriker som måkene gjør mens sola den gjør deg ør. Hør motorens klang, den er i gang. Vi seiler av sted til den muntre sang, verden blir liten når den er i gang. syng baatplassen’s glade sang. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Herlig! Hvem tar utfordringen og spiller dette inn slik at andre kan laste "låten" ned? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
index Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 En "live" innspilling med fullt blanda kor på Horten treffet hadde kanskje vært noe? Sikkert noen som har et trekkspill med... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hallaron Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Glimrende - talentene på BP er mange og varierte. Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Kotnes Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Kan SMOKE ON THE WATER på trekkspill men den der prøver jeg meg ikke på. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Bitteliten Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Kan SMOKE ON THE WATER på trekkspill men den der prøver jeg meg ikke på. Spill din inn på en fil, selg den som mobilringelyd til alle Båtplassen medlemmer med rykende VP'er :lol: Inntekten kan kanskje gå til å støtte Baatplassen Sitér dette innlegget Link to post
Kjølen Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Hei bao.Den der var det en sann fornøyelse å synge . Om du har lyst å lage en cd av den så har jeg lydstudio hjemme til å produsere en . Så om du kan synge og spille i tillegg til dine tekstforfatter evner , så kunne det jo bli en mulighet . mvh Kjølen Sitér dette innlegget Link to post
Kjølen Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Jeg kan og den derre SMOKE ON THE WATHER , men får den til kunn på en BMC 2,5 på tomgang ,...og kald Kjølen Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Spill din inn på en fil, selg den som mobilringelyd til alle Båtplassen medlemmer med rykende VP'er :lol: Inntekten kan kanskje gå til å støtte Baatplassen då får dom ikke sålt många......... Har en Penta som ikke ryker Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Kotnes Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Har også en Penta som ikke ryker men en eller annen må da kunne få spilt inn låta og lagt den ut et sted så alle kan få lastet den ned. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
white money Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Superb, det var goe greier!!! Bedre kan det vel ikke gjøres Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Se hva vi har fått fra bao! Bra jobbet.Ingen tvil om at her baatplassen.no er det folk med mange forskjellige talenter. En innspilling hadde jo vært morsomt. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
OT-flyktning Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Helt utrolig hva som skjer her Som skikkelig internett-forum burde vi ha et sangkor som funker over nettet 1) en produserer melodien på et kurant instrument. 2) melodien legges ut som nedlasting 3) medlemmene laster ned og lytter til sangen med øretelefoner og synger så en solo inn på dataen 4) opptaket lastes opp til baatplassen.no 5) soloene mikses sammen elektronisk (evt med tillegg av instrument) til baatplassen-koret såfrem det er musikalisk forsvarlig Nei, det er ikke særlig serøst ment, bare litt. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Jeg kan noen av strofene på to-raderen. Må legge meg i hardtrening så skjønner jeg, skal jeg klare å henge med her..... Men, flotte vers og et godt initiativ! Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 5) soloene mikses sammen elektronisk (evt med tillegg av instrument) til baatplassen-koret såfrem det er musikalisk forsvarlig Ser jeg hadde blitt sensurert her . Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Glimrende tekst, traff midt på spikeren den der. Kanskje man burde ha fått litt hjelp av den gjengen her Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Man skal være litt forsiktig med å legge ut til nedlasting, noen har opphavsrettigheter på melodien som skal brukes. Men tanken var god. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Marwin Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Jøss - å jøsss. Hva sier "koseklubbmotstanderne" NÅ??? :nono: Kjempfin sang, synes nå jeg! Hvis noen kan sende meg notene (flerstemt), kan jeg legge dem til midi og evt MP3 (Velg instrument) Andre får ta resten av mixinga... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
OT-flyktning Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Man skal være litt forsiktig med å legge ut til nedlasting, noen har opphavsrettigheter på melodien som skal brukes. Men tanken var god. Ok, har ikke den fulle kulturelle bakgrunn her til lands og trodde at det var en slags gammel folkesang. Men ser nå at det er vel Erik Bye's sang. Sitér dette innlegget Link to post
Som Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 då får dom ikke sålt många......... Har en Penta som ikke ryker Min Penta ryker litt som kald, kan jeg da få dette som ringelyd ? Selvfølgelig ikke vederlagsfritt.. Sitér dette innlegget Link to post
bao Svart 4.Februar.2006 Del på Facebook Svart 4.Februar.2006 Hei allesammen Har låta som midi, men kan ikke legge den ut på forumet p.g.a. tono, men jeg kan sende den som e-mail til gode venner og familie. Vi er da gode venner her? Hilsen bao. (som trenger e-mailadresser til gode venner) Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 5.Februar.2006 Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Helt utrolig hva som skjer her Som skikkelig internett-forum burde vi ha et sangkor som funker over nettet 1) en produserer melodien på et kurant instrument. 2) melodien legges ut som nedlasting 3) medlemmene laster ned og lytter til sangen med øretelefoner og synger så en solo inn på dataen 4) opptaket lastes opp til baatplassen.no 5) soloene mikses sammen elektronisk (evt med tillegg av instrument) til baatplassen-koret såfrem det er musikalisk forsvarlig Nei, det er ikke særlig serøst ment, bare litt. HMmm... Idéen er god den, Andreas!! Da vi synger med forskjellige "nebb" (les: tonehøyde), kan jeg arrangere for mannskor og legge ut 4 filer: 1. og 2. tenor samt 1. og 2. bass. Vi prøver å synge hver av stemmene, finner ut hvilken av dem som passer best for VÅR tonehøyde, og spiller den så mange ganger at vi KAN den! SÅåhh kan vi gå til pkt. 3, 4 og 5 på lista di, og du får opptak av BP´s Mannskor. Noen bedre? (Avtale med TONO er mulig å skaffe!) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Tine IV Svart 5.Februar.2006 Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Kjempe flott sag da , men å synge den inn på Hortenstreffet . Det kan jo bli treffet's store høydepunkt , kan komma godt med det videokamera jeg fikk av nissen til jul Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 5.Februar.2006 Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Dette var overaskende og morsomt. Klart denne sangen skal inn i programmet. Her skal det synges. Hver kveld! Vi gleder oss. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
haand Svart 12.Februar.2006 Del på Facebook Svart 12.Februar.2006 Kjempebra sang. Denne har jeg skrevet ut. haand Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.