Jump to content

Litt OT. Ensom.


Kotnes

Recommended Posts

Føler meg veldig alene akkurat nå. Frua har gått til sengs og unga er bortreist og vi skal i barnedåp i morgen. Sitter foran PCen og har hentet frem noen gamle LPer og kassetter som jeg spiller inn på PCen som jeg skal brenne ut på CD plater i løpet av natten så jeg har noe å spille i båten i sommer. Tenker tilbake til den tiden da denne musikken var på topp og lurer på hvor tiden har blitt av. Er det bare jeg som syntes at tiden går fort eller gjelder det flere ?. Må også le litt for det som er i glasset mitt er akkurat det samme som den gang, bare at den gang drakk jeg rett fra flaska. Rart hvordan gamle minner dukker opp når man sitter litt alene med musikk fra 70 og 80 åra hilsen en på straks 50 år. Det er noe som heter at tankene mine får du aldri og det tror jeg er bra innimellom ellers tror jeg det hadde blitt enda flere skilsmisser en det er idag. Skjerp apetitten ute og spis hjemme er mitt motto. Nei, nå gir jeg meg før alt av følelser tar helt overhånd.

Redigert av Kotnes (see edit history)

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

Er det sånn å forstå at du syntes i natt at Paris er ikke lenger slik som i gamle dager ? Er vel heller sånn at Kotnes er ikke slik som Kotnes var i gamle dager :eek::wink::lol: Musikken er jo ikke borte , du har den jo på CD. ØKH sover og du kan tenke mange båttanker uten innblanding og trusler om :smash: . Og verden har gått fremover , for 30 år siden hadde du jo ikke glass å drikke av engang :wink:

Tenk bare på alt trøbbel du har hatt mht ØKH og hennes oppdragelse av deg. D E T greiene der hadde ihvertfallet jeg ikke orket en gang til med en ny versjon :crazy: Nå kan du ta det helt med ro. ØKH er ganske fornøyd. Ungene er antagelig flyvedyktige. Båt har du hvor yndlingsmusikken kan spilles og nytes. Ølglass også. Kunne nå bare avisa bli trykket med litt større bokstaver så en slapp briller så hadde det meste vært OK :rolleyes: Det er bare et par nedturer som venter satte feitinger som oss Kotnes(iflg avkommet her i heimen) og det er mopedbil og rollator. :drink: Men det er heldigvis noen gode år igjen før det kommer. :headbang:

Link to post
Share on other sites

Takk skal du ha Thor. Var vel innom et punkt i livet da alt liksom stopper opp og du begynner å tenke bakover. Alle er vel der en eller annen gang. Har det bra og frua har gjort en god jobb med meg tror jeg. Nå skal jeg i barnedåp, heldigvis ikke vår unge. Ikke stygt ment men er glad jeg er ferdig med det der. Godt å kunne ta ting på sparket og ikke måtte pakke ned bleier og alt av tilbehør som de små trenger. Ha en fin dag.

Redigert av Kotnes (see edit history)

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...