Embla Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Hei Er det noen som vet hvem og hvor det selges hydrauliske/gass løftere for motor luker? Maritim har kun eletriske så vidt jeg kan se. Mvh Embla Quote Link to post
Majali Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 disse fåes vel i alle bilutstyrs butikker (som reservdel til bakluker osv) eller i velassorterte maskinforretninger da de hyppig brukes til luker oa på alt mulig. (Jeg trengte noen kraftige sånne en gang, og da vår jeg på et bilopphuggeri og fant noen fra en bakluke til en Toyota Hiace siden disse har en sperre på lengen, når man vrir sylinder et kvatt turn så går den mye lenger...) Erik Quote Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Bonus Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Prøv denne: http://www.svako.no/ Quote Link to post
Pellegutten Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Se på www.maritim.no og søk på varenr.: 4302-09 Den klarer 25 kg. Maritim har også svakere. Quote Link to post
liberty Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Biltema har gassfjærer til 159 for stykke Quote Link to post
Embla Posted February 5, 2006 Author Share Posted February 5, 2006 Takker så mye for svar Embla Quote Link to post
Recommended Posts