Embla Startet 5.Februar.2006 Del på Facebook Startet 5.Februar.2006 Hei Er det noen som vet hvem og hvor det selges hydrauliske/gass løftere for motor luker? Maritim har kun eletriske så vidt jeg kan se. Mvh Embla Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 5.Februar.2006 Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 disse fåes vel i alle bilutstyrs butikker (som reservdel til bakluker osv) eller i velassorterte maskinforretninger da de hyppig brukes til luker oa på alt mulig. (Jeg trengte noen kraftige sånne en gang, og da vår jeg på et bilopphuggeri og fant noen fra en bakluke til en Toyota Hiace siden disse har en sperre på lengen, når man vrir sylinder et kvatt turn så går den mye lenger...) Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Bonus Svart 5.Februar.2006 Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Prøv denne: http://www.svako.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 5.Februar.2006 Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Se på www.maritim.no og søk på varenr.: 4302-09 Den klarer 25 kg. Maritim har også svakere. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 5.Februar.2006 Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Biltema har gassfjærer til 159 for stykke Sitér dette innlegget Link to post
Embla Svart 5.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2006 Takker så mye for svar Embla Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.