Som Startet 6.Februar.2006 Del på Facebook Startet 6.Februar.2006 Denne var ikke helt dum til sitt bruk : (Det er Eberspr. som selger den) Sitér dette innlegget Link to post
vannoverallt Svart 6.Februar.2006 Del på Facebook Svart 6.Februar.2006 Nei det enkle er ofte det beste sies det Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Hvor er de å få tak i? Og pris? Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Idiotisk opplegg. Med denne får man frostskader på den ene hånda og forbrenninger på den andre! Sitér dette innlegget Link to post
Som Svart 7.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Hvor er de å få tak i? Og pris? Fant den i en Eberspächer katalog. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Idiotisk opplegg. Med denne får man frostskader på den ene hånda og forbrenninger på den andre! Men gjennomsnittet blir jo bra da. Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 (redigert) Idiotisk opplegg. Med denne får man frostskader på den ene hånda og forbrenninger på den andre! Lurer på hvordan folk klarte seg i gamle dager da... Meningen med vasken er vel at man skal fylle skålen med vann, for deretter å vaske seg i dette. Det er jo tross alt en begrenset mengde ferskvann i en båt... Synes den virket grei, jeg. Redigert 7.Februar.2006 av Boywonder (see edit history) Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Som Svart 7.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Ta vekk kranene så kan det gjøres andre ting og tang oppi der, og så smelles bare lokket igjen......trenger ikke pumpedo lenger da Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Antar den er beregnet for og genial i trailere og disse bittesmå avgiftsvennelige campingbilene. Kanskje også noe for små sjarker med et bittelite styrehus? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 De som innreder lastebiler for langtransport har mange slike compakte løsninger. Det har vært repotasjer på "Norge Rundt" om dette. Jeg husker ikke navnet på firmaet. Så en kontakt med Volvo eller Scandia kan nok være lurt hvis noe slikt som dette vurderes. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Charente Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Enig med de som synes dette ser håpløst ut, hvor gjør man av gråvannet f.eks.? Charente Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Enig med de som synes dette ser håpløst ut, hvor gjør man av gråvannet f.eks.? Charente Sveiv ned fører- eller passasjervinduet og tøm det ut på gaten. Eller hell det tilbake - det er jo en skrukork på toppen. Dilldall - spør du meg Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Ser ut som man vipper opp vasken med vannet i og så renenr det til avløp via selve boksen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.