Som Startet 8.Februar.2006 Del på Facebook Startet 8.Februar.2006 Fant denne på do hos Uskedalen Båtlag i sommer.. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Slett ikke værst denne nei... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
classic fiberglass Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Så sant at! Sitér dette innlegget Mvh TA Link to post
vikers Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Herlig! Denne kan jo brukes både på kona og båten, så det må jo være sant! Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Fluctus Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Ja - det meste har en naturlig forklaring! Den var fantastisk god.... Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 8.Februar.2006 Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Ja, selvfølgelig..... Sitér dette innlegget Link to post
Caluna Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 For å noe bedre kontroll i båten har jeg skaffet meg denne: Da er det i hverfall ett hunkjønn mindre å slite med Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 For å noe bedre kontroll i båten har jeg skaffet meg denne: .... Nydelig. Denne måtte jeg bare "stjele, og har nå lagt denne inn som bakgrunn på konas laptop. Blir nok en ubetinget suksess. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Marwin Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 Orkaner kalles OGSÅ med damenavn... Som Puffen sier i en annen streng: "Kvinnfolk er som orkaner. De er våte og ville når de kommer. Og når de drar tar de med seg bilen og halve huset." Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
o.b.lix Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 For å noe bedre kontroll i båten har jeg skaffet meg denne:Min er gått tom for batteri, og jeg har fått beskjed om at siden denne enheten er gått ut av produksjon, kan det ikke skaffes nye batteri!Er det noen som har en løsning? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 Du kan koble den til forbruksbatteriene i båten, men det blir nok en lang diskusjon om du skal bruke vanlig rele, BEP, eller skillediode for at den ikke skal tømme batteriene helt. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
vikers Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 Du kan koble den til forbruksbatteriene i båten, men det blir nok en lang diskusjon om du skal bruke vanlig rele, BEP, eller skillediode for at den ikke skal tømme batteriene helt. Her ville jeg stolt på switchboks. Når det kommer til så alvorlige saker så stoler jeg ikke på automatikken! : Samtidig blir det ekstra spennende når du bruker innstillingen "Both". :yesnod: Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Pellegutten Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 Caluna: Hvor fikk du kjøpt den stilige fjernkontrollen?? Har leita etter en slik i mange år. Sitér dette innlegget Link to post
Som Svart 9.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 Denne skulle vel egentlig vært på det Rosa forumet : Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 ...Denne skulle vel egentlig vært på det Rosa forumet :Er det en gammel modell, eller? For meg ser den ut til å mangle funksjoner for å slå av øl-raaap, prumping og sette-på-igjen-tannpastahetten. Eller er det slik at dette ikke er så stort problem at det berettiger egne funksjoner på fjernkontrollen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.