MT. Startet 10.Februar.2006 Del på Facebook Startet 10.Februar.2006 Denne båten har jeg stor tro på. Eneste skåret i gleden er at journalisten sammenligner den med VW, som jeg ikke har fullt så stor tro på... Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Skvulpen Svart 10.Februar.2006 Del på Facebook Svart 10.Februar.2006 Flott båt og en positiv test. Det eneste jeg reagerer på er denne satsen fra testen: Nye 685 er utstyrt med et skikkelig utepantry med gassbluss, kjøleskap, vask og en skyvbar benk. Vi mener det skulle holde for mor. Dette må da være en fornærmelse for far! Får ikke vi menn ha byssa for oss selv lenger heller nå? Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 10.Februar.2006 Del på Facebook Svart 10.Februar.2006 Flott båt! Dette er ihvertfall en båt jeg godt kunne tenke meg,- spørs bare om vi vil legge så pass mye penger i båt denne gangen. Men båten virker absolutt interessant Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 10.Februar.2006 Del på Facebook Svart 10.Februar.2006 Ser ut til å være en kjempebåt i sin klasse Er rett og slett imponert over Skibsplast........se på historikken....se på kartet, Evje,........hvorfor legge en båtfabrikk der langt unna sjøen? Godt det finnes gründere og ildsjeler Resultatet av seriøs drift er gode produkter og resultater gjennom en årrekke Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.