Jump to content

Hvem blir medlem nr 6000 ?


roaldbj

Recommended Posts

Denne lista blir vasket for medlemmer som bare registrerer seg uten å være aktive hvis det går for lang tid.

Delvis riktig, vi har gjort en slik operasjon 1 gang, det var i mai i fjor.

Da slettet vi alle som ikke hadde vært innlogget på 6 måneder og samtidig hadde mindre enn 5 innlegg.

2538 kontoer ble slettet, mer om det her.

Link to post
Share on other sites

Delvis riktig, vi har gjort en slik operasjon 1 gang, det var i mai i fjor.

Da slettet vi alle som ikke hadde vært innlogget på 6 måneder og samtidig hadde mindre enn 5 innlegg.

2538 kontoer ble slettet, mer om det her.

Da beklager jeg et over-optimistisk innlegg.

 

Skal ikke gjenta seg.

 

Forøvrig merker jeg meg at flere av båtplassens medlemmer ønsker nye medlemmer velkommen. Dette synes jeg er flott.

 

Det tar dessuten noe tid/ noen innlegg før man blir kjent med "kulturen" på båtplassen.

Link to post
Share on other sites

Da beklager jeg et over-optimistisk innlegg.

Det er det ingen grunn for.

For det er jo flott at vi igjen passerer 6000 medlemmer etter den drastiske opprydningen vi hadde i fjor.

Skulle vi gjort tilsvarende operasjon nå ville 1987 forsvunnet.

 

Dette er helt normalt for ethvert forum at en stor del av medlemsmassen i realiteten ikke er med, i så måte er våre tall mer realistiske siden vi har ryddet opp.

Link to post
Share on other sites

Det er det ingen grunn for.

For det er jo flott at vi igjen passerer 6000 medlemmer etter den drastiske opprydningen vi hadde i fjor.

Skulle vi gjort tilsvarende operasjon nå ville 1987 forsvunnet.

 

Dette er helt normalt for ethvert forum at en stor del av medlemsmassen i realiteten ikke er med, i så måte er våre tall mer realistiske siden vi har ryddet opp.

 

Takk.

 

Verdigheten opprettholdes.

Link to post
Share on other sites

Det var ikke meninga å være krass, beklager hvis det virket slik.

La oss heller ønske de som nå er våre gjester velkommen uansett hvilket nummer de får. Det er vel noen ekstra dører som åpner seg når man er medlem.

 

Blir det tydlig nok fortalt som er medlemsfordelene?

Jeg er både så gammel av år og i tillegg har opplevd relativt mange hendelser både til sjøss og i land at jeg ikke opplevde innlegget som "krasst". Tvert om er det viktig å bli korrigert for sine "vrangforestillinger".

 

Jeg deler oppfatningen av at medlemmene som stiller spørsmål får førsteklasses oppfølging.

 

Etter å ha ringt, mast, sendte e-mail, møtt opp og henvist til bruk av advokat,

synes jeg at effekten av spørsmål til Båtplassens medlemmer overstiger alt annet man får her i Norge.

 

Jeg vet ikke hvorledes tilsvarende bistand fungerer i nabolandene, Europa og USA.

 

Jeg oppfatter det slik at den helt spesielle norske dugnadsånden virker særdeles godt her på Båtplassen.

 

Jeg vil selv reklamere for dette når jeg snakker med båtfolk, enten jeg treffer disse på båtmesser eller andre steder.

 

I forhold til all den hjelp jeg har fått av båtplassens medlemmer kan jeg godt tenke meg å "sponse" med noen kroner slik at emblemene til Båtplassen blir tilgjengelig på båtmessene, inklusive messa på Lillestrøm som snart kommer.

Link to post
Share on other sites

Fikk litt problemer med å vise den, men det er tid, fra august 2002 til i dag.

 

At kurven ser ut til å ser ut til å ha passert 6000 skyldes at "Snart medlem" telles med, totalt 18.

Man havner i denne gruppen av to årsaker:

Man registerer seg, men klikker ikke på linken i valideringsmailen, slike slettes automatisk etter 7 dager.

Man endrer passordet eller epost adresse, eller bruker "Glemt pasord" og klikker ikke på linken i valideringsmailen.

Da blir man stående på listen over "Snart medlem". Noen har stått der svært lenge....

Link to post
Share on other sites

Hvem blir medlem nr 6000 ?

 

Det får vi vel vite i morgen formiddag, kanskje? Akkurat nå mangler det 3 nye medlemmer - 5997 hittil.

 

Selv husker jeg at jeg (for leeeeenge siden) ble medlem nr. 178 (eller var det 378 ??) - det var den gang vi kunne "telle" medlemmer på listen. 50 per side var det........ :yesnod:

Redigert av Walter_S (see edit history)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Det får vi vel vite i morgen formiddag, kanskje? ......

Neida, vi slapp å vente til i morgen - Medlem nr 6.000 har nettopp registrert seg! :flag:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Ønsker Pellemormor velkommen som medlem nr 6000! :flag:

Flott.

 

Pellemormor bør forberedes på båtplassens bedriftskultur.

 

I en rekke amerikanske konsern brukes mye energi på å motta nye medlemmer.

 

Jeg ønsker å tiltre medlemsnummer 6.000

 

og vil gjerne bistå med å bibringe erfaringer fra det tøffe sjølivet i nordlige sjøfartsfarvann.

Link to post
Share on other sites

Delvis riktig, vi har gjort en slik operasjon 1 gang, det var i mai i fjor.

Da slettet vi alle som ikke hadde vært innlogget på 6 måneder og samtidig hadde mindre enn 5 innlegg.

2538 kontoer ble slettet, mer om det her.

kva med folk som ipb og teknisk supprot. e di immune fordi di e i medlemsgruppe: teknisk?

har aldri sett dei snakka innpå her. kanskje dei har andre oppgåver??

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...