Jump to content

Bord cockpit Scand Classic


whatever

Recommended Posts

Bordet i cockpiten synes jeg er irriterende. Det må fjernes når man skal på do (min båt er ikke ikke AV modell)

Det er for stort å ha fremme, og er litt knotete å rydde bort.

Er det noen som har gjort noen smarte løsninger på dette? Et bord som kan senkes ned i dørken kanskje?? Svingbart? Folder og hengslet på begge sider??

 

Noen tips?

Link to post
Share on other sites

Hei, jeg hadde maken båt som deg helt til i fjor.

 

Er man 4 stykker rundt bordet blir det til at en må reise seg for at noen skal ut.

 

Jeg tenkte faktisk på et bord som sto i en Draco jeg hadde en gang. Rundt med plass til kopper/flasker. Det hadde kanskje vært lite nok til at man kommer ut uten at noen må reise seg, samtidig stort nok til alt annet enn å spise selvsagt.

 

Jeg er ikke sikker på diameteren på et slikt bord, men det hadde kanskje vært det enkleste, jeg tror nemlig det ville passet på eksisterene sokkel.

 

Rundbord går vel kanskje an å kjøpe i tre også???

Link to post
Share on other sites

Felle ned i dørken!

 

Da må du vel bytte ut den akterste dørkplata, eventuellt frese ut spor til bordplata, pluss lage til en anordning for støttebena?

Høres ut som en stor jobb, men.......

 

Du har jo ikke allverdens plass under dørken heller før du støter på akslingen. For min del var i hvertfall det stuerommet under den akterste dørkplata gull verdt, for olje, fett,vaskemidler, o.l.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...