function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Trinser og skinner til skyvedør


jdahl

Recommended Posts

Har nå begynt litt med båten,nå er nesten all teak invendig pusset og klar for behandling.

Men nå må jeg også begyne og tenke på og reparere skyvedøra inn til cabinen!

De gamle hjul og skinne greiene er utslitt. i bunn på døra så er det skrudd fast hjul som går på en skinne.

hvor kan jeg få tak i no nytt,har vært hos glass mester,men de har mer tynne greier for glass, denne døra er jo ganske tykk, har ikke detalj bilder nå men,

Bilde

er det noen som har vært borti noe som dette?

Link to post
Share on other sites

Ville kanskje tro at du finner noe i en forretning for dusjkabinett etc..?

 

Det er jo masse skyvedører i disse kabinettene, og noe bør jo være rustfritt?

 

VVS, rørlegger, byggevare etc.?

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Sørlandets Aluminiumsprodukter AS har skinner som kan brukes. Har selv brukt skinner fra dem til skyveluka i taket. Så selv at en produsent hadde benyttet samme prinsippet glideskinne når vi besøkte messa i Gøteborg.

 

Tlf: 38185200

 

Hvis du trenger en prøvebit så skal jeg vel finne noe på "lager". Gi meg et vink :flag:

 

Bor i nærheten av SAP og kan enkelt hjelpe deg med en forsendelse hvis ønskelig. :yesnod:

 

XD3P

Redigert av XD3P (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har vært i båten i helgen, så litt nærmere på de gamle trinsene, de er lette og ta av, men er vell ikke lett og få tak i like, de sitter på hver ende med kunn 1 skrue, og så er det en skrue til og justere høyden på, samme som skyvedørs garderobe.

Bilde

 

Bilde

 

Bilde

 

har vært hos flere glassmestere, men har ikke noe som dette. :headbang:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...