hoevis Startet 24.Februar.2006 Del på Facebook Startet 24.Februar.2006 Hei folkens. Vurderer å kjøpe en seilbåt av ovennevnte type, er der noen som har eller har hatt en slik, og som har synspunkter / erfaringer med båtens sterke og svake sider? Seil- og sjødyktighet, kvalitet og lignende? mvh Hoevis. Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 27.Februar.2006 Del på Facebook Svart 27.Februar.2006 Går ut fra at det er denne du mener Moody 31 mkII Jeg har selv en Moody 36 1980 mod Moody 36 Det er forskjellig kostuktør på disse to båten. Jeg er kjempefornøyd med min, vanvittig gode sjøegenskaper, veldig solid bygget, seiler bra, romslig og praktisk. Min er riktignok ombygget, høyere rigg, dypere kjøl og ror. Men Moody er kjent for kvalitet og gode sjøegenskaper. Det er desverre ikke så mange Moodyer i Norge, sikkert delvis grunnet tildels høye pund kurser. Jeg ville i utgangspunktet vært svært positiv til denne båten. Sitér dette innlegget Link to post
Pim Svart 27.Februar.2006 Del på Facebook Svart 27.Februar.2006 Jeg kjenner ikke spesielt til Moody 31, men har hatt et halvt øye til Moody etter å ha fulgt med i engelsk båtpresse i en årrekke. I skandinaviske øyne er disse båtene kanskje ikke av de vakreste. Nesten litt klumpete utvending, og med lite treverk. De har imidlertid ry for god kvalitet, mye plass og som forrige innsender var inne på; svært gode sjøbåter. Engelskmennene selv elsker disse båtene. PIM Sitér dette innlegget Link to post
junkern Svart 27.Februar.2006 Del på Facebook Svart 27.Februar.2006 Gammer'n har en Moody 30 fra slutten av 70-tallet. Flott, koselig båt med vanvittig mye plass. Er overbevist om at den båten tåler absolutt alt. Den er forøvrig til salgs. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.