function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Moody 31 MK II


hoevis

Recommended Posts

Går ut fra at det er denne du mener Moody 31 mkII

Jeg har selv en Moody 36 1980 mod Moody 36 Det er forskjellig kostuktør på disse to båten. Jeg er kjempefornøyd med min, vanvittig gode sjøegenskaper, veldig solid bygget, seiler bra, romslig og praktisk. Min er riktignok ombygget, høyere rigg, dypere kjøl og ror. Men Moody er kjent for kvalitet og gode sjøegenskaper. Det er desverre ikke så mange Moodyer i Norge, sikkert delvis grunnet tildels høye pund kurser.

 

Jeg ville i utgangspunktet vært svært positiv til denne båten.

Link to post
Share on other sites

Jeg kjenner ikke spesielt til Moody 31, men har hatt et halvt øye til Moody etter å ha fulgt med i engelsk båtpresse i en årrekke. I skandinaviske øyne er disse båtene kanskje ikke av de vakreste. Nesten litt klumpete utvending, og med lite treverk. De har imidlertid ry for god kvalitet, mye plass og som forrige innsender var inne på; svært gode sjøbåter. Engelskmennene selv elsker disse båtene.

PIM

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...