Jump to content

Viksund vs Barracuda

ter-av

Recommended Posts

Takk for godt og fyldig svar, BEG. Det var nettopp slike tilbakemeldinger jeg var ute etter! Håper jeg kan få komme tilbake til deg hvis det dukker opp problemstillinger når jeg nå går videre i båtjakten.

mvh

ter-av

Hyggelig å kunne være til hjelp. Om mer info skulle være ønsket, send meg en IM så får du mobilnummeret.

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Jo det er en kvalitetsbåt, men klistremerket koster 300 000.-

Som alt annet i livet - man får det man betaler for (fritt oversatt fra engelsk Windy annonse)

Bilde

:lol:

:lol::lol: Nå er det nok bare minutter før Bitteliten er på nett! :lol:

Beklager forsinkelsen. Har vært på vinterferie. :cheers:

Sjøen for Alle kommer til å ha en samling av verdens dyreste klistremerker:

Windy 52 Xanthos

Windy 35 Khamsin

Windy 32 Grand Tornado

Windy 28 Ghibli

Windy 37 Grand Mistral

Windy Oceancraft 761

:lol:

En bred engelsk hekk passer nok deg bedre enn en smal elegant norsk dame

De vet, disse smale, kantete norske hekkene, de blir kanskje litt "gutteaktige" for oss menn av god støpning. :wink: En god, tung, rund engelsk hekk gir jo også et betydelig bedre ritt når bølgehøyden blir over middels. :lol:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

De vet, disse smale, kantete norske hekkene, de blir kanskje litt "gutteaktige" for oss menn av god støpning. :wink: En god, tung, rund engelsk hekk gir jo også et betydelig bedre ritt når bølgehøyden blir over middels. :lol:

Noen liker mora. Noen liker ..... :rolleyes: Men etter å ha lest siste Motorboat Monthly's test av Sealine 425, Fairline 40 og Princess 42 kan jo en engelsk dame med litt bredere hekk også friste - bare jeg blir litt eldre. :lol:
  • 6 måneder senere...

Spirit 360 har en startpris på kr. 1.925 000,-

Den har mye standard utstyr: baugpropell,hekktruster på de med asling, 110l kjøleskap, landstrøm, stekeovn, fjernstyrt lyskaster, varmtvannstank, kalesje på dekk og fly, tv antenne, trimplan,elektronisk hendel systen, diselvarmer mm.

Det som trengs ut over standard båt er: elektronikk, evt. ankervinsj. :smiley:

Siden denne tråden nå har dukket opp igjen......

Vi valgte altså en Viksund 340. Fikk den overlevert 21. juni - og har hatt en fantastisk båtsommer siden da. Sist helg ble det langtur til Lyngør. Om noen timer kaster vi loss påny for å nyte nok en flott sensommerhelg. :cool:

(Om livet etter båtkjøpet i juni kan dere lese mye mer om på MorMajor.)

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Liker Barracuda 1125 , men fy for noen dårlige bilder innvendig på hjemmesiden deres :puke: .

Egentlig rart at Dancer Holding ikke har lagt mer vekt på bilder, Olympic'en har et interiør som man absolutt bør tørre vise fram.

Hvis det er av interesse kan jeg sikker ordne noen bra bilder innvendig.

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...