BEG Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Takk for godt og fyldig svar, BEG. Det var nettopp slike tilbakemeldinger jeg var ute etter! Håper jeg kan få komme tilbake til deg hvis det dukker opp problemstillinger når jeg nå går videre i båtjakten. mvh ter-av Hyggelig å kunne være til hjelp. Om mer info skulle være ønsket, send meg en IM så får du mobilnummeret. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Baracuda Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Kjøpte 1125 i september som halvfabrikat og jeg kan bare tilføye meget god service fra Helge Haga og Dancer Holding. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Jo det er en kvalitetsbåt, men klistremerket koster 300 000.-Som alt annet i livet - man får det man betaler for (fritt oversatt fra engelsk Windy annonse) Nå er det nok bare minutter før Bitteliten er på nett! Beklager forsinkelsen. Har vært på vinterferie. Sjøen for Alle kommer til å ha en samling av verdens dyreste klistremerker: Windy 52 Xanthos Windy 35 Khamsin Windy 32 Grand Tornado Windy 28 Ghibli Windy 37 Grand Mistral Windy Oceancraft 761 Sitér dette innlegget Link to post
Guest Medusa Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Som alt annet i livet - man får det man betaler for (fritt oversatt fra engelsk Windy annonse) Ville nok heller lagt pengene i en Sunseeker, men for all del: bruk bankens penger på hva du vil. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Ville nok heller lagt pengene i en SunseekerSmaken er som baken. Og din ser jeg er bredere enn min En bred engelsk hekk passer nok deg bedre enn en smal elegant norsk dame Sitér dette innlegget Link to post
Guest Medusa Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Smaken er som baken. Og din ser jeg er bredere enn min En bred engelsk hekk passer nok deg bedre enn en smal elegant norsk dame Du er meg en ekte skøyer du lille Windy-gutt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Du er meg en ekte skøyer du lille Windy-gutt.Har lært av deg vet du Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 En bred engelsk hekk passer nok deg bedre enn en smal elegant norsk dame De vet, disse smale, kantete norske hekkene, de blir kanskje litt "gutteaktige" for oss menn av god støpning. En god, tung, rund engelsk hekk gir jo også et betydelig bedre ritt når bølgehøyden blir over middels. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 De vet, disse smale, kantete norske hekkene, de blir kanskje litt "gutteaktige" for oss menn av god støpning. En god, tung, rund engelsk hekk gir jo også et betydelig bedre ritt når bølgehøyden blir over middels. Noen liker mora. Noen liker ..... Men etter å ha lest siste Motorboat Monthly's test av Sealine 425, Fairline 40 og Princess 42 kan jo en engelsk dame med litt bredere hekk også friste - bare jeg blir litt eldre. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2006 Du vet ikke hva du går glipp av .... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 28.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2006 Du vet ikke hva du går glipp av .... Håper jo at jeg opplever å bli eldre etterhvert. Alternativet lokker ikke Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 28.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2006 Håper jo at jeg opplever å bli eldre etterhvert. Det kan jeg nesten garantere at du blir, med forbehold for ulykkestilfeller eller ukjent terminal sykdom. For en mann av din støpning ville nok en Princess 45 ha passet godt. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Faxen Svart 28.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2006 Som alt annet i livet - man får det man betaler for (fritt oversatt fra engelsk Windy annonse) 300.000 600.000 900.000 1.200.000 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Spirit 360 Svart 14.September.2006 Link til dette innlegget Svart 14.September.2006 Spirit 360 har en startpris på kr. 1.925 000,- Den har mye standard utstyr: baugpropell,hekktruster på de med asling, 110l kjøleskap, landstrøm, stekeovn, fjernstyrt lyskaster, varmtvannstank, kalesje på dekk og fly, tv antenne, trimplan,elektronisk hendel systen, diselvarmer mm. Det som trengs ut over standard båt er: elektronikk, evt. ankervinsj. Sitér dette innlegget Link to post
bwh Svart 14.September.2006 Link til dette innlegget Svart 14.September.2006 Viksund har nok det mest tidløse utseende og benytter utstyr av høy kvalitet, men så lenge pris er et tema vil jeg tro at Barracudaen vil gi minst like stor båtglede, samt litt ekstra lommepenger. Klikk gjerne inn på http://www.spiritflem.no for å sjekke ut Spirit 360 som virker som et meget godt produkt til en fornuftig pris Sitér dette innlegget Ingen for stor eller for liten det er trivselen som bestemmer. Link to post
ter-av Svart 15.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 Siden denne tråden nå har dukket opp igjen...... Vi valgte altså en Viksund 340. Fikk den overlevert 21. juni - og har hatt en fantastisk båtsommer siden da. Sist helg ble det langtur til Lyngør. Om noen timer kaster vi loss påny for å nyte nok en flott sensommerhelg. (Om livet etter båtkjøpet i juni kan dere lese mye mer om på MorMajor.) mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Trophy Svart 15.September.2006 Link til dette innlegget Svart 15.September.2006 For lite bilder av flybridgene synes jeg. Er interessert i flere bilder av Spirit 360 hvis noen tok bilder på "båter i sjøen". Liker Barracuda 1125 , men fy for noen dårlige bilder innvendig på hjemmesiden deres . Skulle gjerne sett Fly'n din ter-av Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
bwh Svart 18.September.2006 Link til dette innlegget Svart 18.September.2006 (redigert) Har noen bilder av flyen på Spirit 360 under bygging. Redigert 18.September.2006 av bwh (see edit history) Sitér dette innlegget Ingen for stor eller for liten det er trivselen som bestemmer. Link to post
BEG Svart 18.September.2006 Link til dette innlegget Svart 18.September.2006 Liker Barracuda 1125 , men fy for noen dårlige bilder innvendig på hjemmesiden deres . Egentlig rart at Dancer Holding ikke har lagt mer vekt på bilder, Olympic'en har et interiør som man absolutt bør tørre vise fram. Hvis det er av interesse kan jeg sikker ordne noen bra bilder innvendig. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Trophy Svart 18.September.2006 Link til dette innlegget Svart 18.September.2006 Hadde vært kjekt med bilder av Fly'n også hvis det er mulig Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.