Jump to content

El. skjema for QL trimplan


Jon-Kåre

Recommended Posts

Noen som har en link til noe sånt. Har montert trimplanene men ikke montert til bryterrne slik at jeg får testet det og fetterfylt olje. Det er veldig lettvint å komme til alt nå før motor kassen blir tettet så det hadde hvert fint om noe hadde noe

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

:blush::blush: Lett nok den der det var jo for svarte merket med farger der ledningene skulle stå, ja så nå er det koblet og de gikk fint men hvor lenge var jonkare i paradis. Planet på den ene siden går bare halveis opp. Jeg har kjørt og kjørt men helt opp vil det ikke uten at jeg hjelper til og skyver. Hva kan dette være??. Er det noen annen måte å få luftet på en å kjøre?. Mener jeg har kjørt såpass mye uten at det har blitt endring nå at jeg lurer på om det kan være noe annen feil.

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Er ikke helt med på hva du mener med spesifikasjoner her. De er 24v hydryliske trimplan :confused:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Tror nok problemet er luft, kjører jeg litt ned for så å ta de opp igjen hender det at de kommer men ikke hver gang. Oljen og alt sammen er helt nytt ut av esken så bytte av olje har vel lite for seg. Det er riktig at der er fjær på returen men denne er ikke knekt

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...