function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Vannsystem


Allan E

Recommended Posts

Bilde

Slik er vannsystemet mitt ombord i båten, 2 ekspanderende tanker som går ned til en liten samletank ca 5 liter i bunn av båten. Herifra går det ut lufteslanger til begge sider. Er dette nødvendig. Det er mange plasser det kan bli lekkasje her. Hadde lyst til å fjerne samletanken å heller bare sette inn en liten rørbit med påsveiste stusser. Har elektrisk pumpe så det kan jo hende at denne trenger et lite reservoar. Pumpa er montert litt høyere enn tankene.

Link to post
Share on other sites

Imponerende vannsystem du har, jeg har bare en 110l. på styrbord side. Fra den går det lufting, påfylling og èn ut til pumpe med trykkbryter (som kan tørrkjøres). Enkelt og greit system, men jeg kunne tenkt meg 100l til.

 

Tanken bak ditt system er nok å hele tiden holde balanse i båten siden du tross alt har 250 liter i en 33 foter, men det er mye å holde tett og rent.

 

Mener å ha sett at bl.a. Bavaria 38 har to tanker med et kraftig rør mellom og kran.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...