function loadAds() { window.relevantDigital = window.relevantDigital || {}; relevantDigital.cmd = relevantDigital.cmd || []; relevantDigital.cmd.push(function() { relevantDigital.loadPrebid({ configId: '662fa5660d42b03a9c6d7583', manageAdserver: true, collapseEmptyDivs: true, noGpt: true, collapseBeforeAdFetch: false, allowedDivIds: null, // set to an array to only load certain
s, example - ["divId1", "divId2"] noSlotReload: false, // set true to only load ad slots that have never been loaded }); }); }; Jump to content

Hva har dere på akter dekket?


Båtfareren

Recommended Posts

Er denne uteplassen under eller uten tak?

 

Hvilken båttype har du, gammel/ny??

 

Hva brukes ellers i båten?

 

 

I en 25 tonns stålbåt vil kanskje skifer bli riktig så flott, men på en 19 fots snekke vil jeg ikke anbefale dette! :wink:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Det er en ny båt , med glassfiber dekk. Er det matter man bruker eller kan jeg legge skipsgulv e.l

Nytt spørsmål: Mener du dørk eller dekk?

 

Dekk er et kapittel for seg. På dørk ute er jeg svak for trallverk av hardtre, men det finnes et utall av muligheter. Som Vikers sier, du bør beskrive båttype nærmere om det skal være mulig å gi deg konkrete råd.

Link to post
Share on other sites

Jeg har natet teakdekk på akterdekket, på en urgammel båt.... men om jeg hadde ny båt med glassfiberdørk... så hadde jeg nok neppe tatt meg bryet med å legge teak.... Men dette blir vel smak og behag det vil jeg tro..

 

Bilde

Slik ser det ut hos meg... etter en stund uten kallesje over akterdekket... dekket er oljet med D1 & D2... Det er 7mm teakstaver av beste (indiske) kvalitet.... lagt i epxoy fre Svas Kjemi og natet med epoxy...

 

Er litt ti tvil om det var lurt å bruke epoxy som nating utendørs.... siden treverket beveger seg mere ved fuktighet... men etter en sommer ser det fortsatt bra ut.... og oljen gjør sikkert sitt til at treverket lever mindre...

 

Foran denne sesongen kommer det nok en kallesje over..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Ja , gleder meg , og det er derfor jeg er veldig aktiv på baatplassen nå , for å høre erfaringer rundt en del emner . Slipper da å bruke mye tid på dette i etterkant . Jeg er jo total "grønnskolling" som skal kjøpe båt . Men hva , ja det vet jeg ikke , ennå :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...