Avsluttet2 Startet 1.Mars.2006 Del på Facebook Startet 1.Mars.2006 Er vannutskiller mellom fast bensintank og utenbordsmotor nødvendig eller vanlig å ha? Har jeg det kanskje?? Fra den faste bensintanken går slangen til en gummi(hånd)pumpe og videre til en rund dings på størrelse med et oljefilter der toppen er skrudd fast i båten. Ser ut som om det kan skiftes på samme måte som et oljefilter også og jeg har innbilt meg at dette er et bensinfilter. Er det også en vannutskiller?? Videre fra denne dingsen går slangen inn i motoren og der er et lite bensinfilter lik det en finner i biler. Skiller denne ut vann?? Den runde dingsen som jeg tror er bensinfilter, skal den skiftes hvert år?? Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 1.Mars.2006 Del på Facebook Svart 1.Mars.2006 Trolig en kombinert vannutskiller og filter, kan den f.eks. se omtrent slik ut Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 1.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2006 Selve den utskiftbare delen ligner på den til venstre. Innretningen har ikke noe glasshus eller tømmeanordning. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 1.Mars.2006 Del på Facebook Svart 1.Mars.2006 Se litt på Maritim sine sider om du finner noe som ser ut som det du har, f.eks. her: http://www.maritim.no/ontime_search.asp?id...3132&thumbs=Nei eller ta et bilde av det og legg det ut her kansje. Selv har jeg en vannutskiller, med filter omtrent som den på bildet over. Forhandleren sa jeg burde ha det når jeg hadde fast tank, om han sa det bare for å selge meg en slik eller ikke skal jeg ikke uttale meg om. Men det er jo for så vidt betryggende å ha en slik på plass da. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 1.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mars.2006 Fant ikke noe som lignet helt, skal ta et bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.