Javi Startet 1.Mars.2006 Del på Facebook Startet 1.Mars.2006 Servicemanual innsendt av SveinH. (Begge filene må lastes ned til samme mappe, klikk så på zip filen for å pakke ut.) Disse filene ligger i dokumentarkivet, men jeg får ikke pakket ut. er filene ødelagt? Har noen fått pakket ut? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Bruker du XP-Winzip? Ting kan tyde på at XP-Winxip'en ikke takler arkiver som er delt opp i flere filer. Noen som kan bekrefte dette? (Bruker kun Win2000 selv så jeg får ikke testet) Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Hei Ingar! Kjører normalt XP på min hjemme PC, og som du kanskje husker hadde jeg problemer med å pakke ut den samme manualen. Etter at jeg lastet dette ned med den demo-versjonen av Win-Zip som du tipset om, fikk jeg over filene! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Jo, jeg mener jeg har vært borti dette før.... Men jeg synes det er rart at XP ikke kan pakke ut splittede arkiver, dette er jo relativt vanlig å bruke. Har forsøkt å finne noe om dette på dettet, så langt uten hell... Noen som kan bekrefte at dette er umulig med XP? Isåfall må vi finne en annen løsning. Sitér dette innlegget Link to post
tnorderu Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Hei Ut fra mine erfaringer kan ikke Windows XP Compressed Folders pakke ut delte .zip filer laget av WinZip(eller andre). Googlet litt rundt og har lekt meg med forskjellige programmer, og det er bare noe få som støtter WinZip's splitting av zip filer. Litt OT: Hvorfor en begrensning på maks filstørrelse på 10 MB i dokumentarkivet?. Jeg ser ingen praktiske hensyn som gir denne begrensningen. Mvh Terje N. Sitér dette innlegget Link to post
TF Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Det er feil fil son ligger under linken på den øverste filen. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 For å ta det siste først, linkene er korrekte og filene lar seg pakke ut, testet det enda en gang nå. Mulig at noe av forklaringen på problemene er at man ikke har lastet ned begge filene, den første er lastet ned 44 ganger, den andre 32... Men dersom de ikke lar seg pakke ut med XP må vi finne en annen løsning. Årsaken til at det er gjort slik er for å ha en viss kontroll med hva som lastes opp. Siden det bare var dette og 2 andre dokumenter som var over 10MB satt vi grensen der. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 2.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Bruker du XP-Winzip? Ting kan tyde på at XP-Winxip'en ikke takler arkiver som er delt opp i flere filer. Noen som kan bekrefte dette? (Bruker kun Win2000 selv så jeg får ikke testet) Har testet litt på dette i dag.På den maskinen jeg normalt bruker kjører jeg XP, med WinZip Pro 10.0 (Lisensiert, ikke demoversjon). Det var med denne maskinen problemet oppsto. Når jeg laster ned filene endres filnavnene: Ford_2704ET.zip -> index.php Ford_2704ET.z01 -> Ford_2704ET.zip Disse filene lot seg ikke pakke ut. Jeg prøvde så på en annen maskin som kjører W2k, med WinZip 8.1 SR-1 (også lisensiert, ikke demo). Når jeg laster filene nå endres navnet på den ene filen: Ford_2704ET.zip -> Ford_2704ET.zip Ford_2704ET.z01 -> Ford_2704ET.z01.zip Jeg endret så navnet på den ene filen (rename): Ford_2704ET.z01.zip -> Ford_2704ET.z01 Nå lot filene seg pakke pent og pyntlig opp på W2k-maskinen. For å teste flyttet jeg med meg filene jeg lastet ned (og renamet) til XP-maskinen. Det gikk også her fint å pakke ut. Problemet ser derfor ut til å ligge i nedlastningen med XP. Det hjalp heller ikke å slå av brannmuren. Jeg fikk da manualen til slutt Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Mars.2006 Del på Facebook Svart 2.Mars.2006 Mange takk for fin forklaring Javi, dette må Teknisk se nærmere på..... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.Mars.2006 Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 Manualene som har gitt problemer kan nå lastes ned som én zip-fil. (Det gjelder servicemanualene for Ford 2704ET, Volvo AQ145A og Yanmar 2QM20) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.