Lars H. Startet 19.September.2002 Del på Facebook Startet 19.September.2002 Hei. Skipshunden vår Japp, har klart å lage en rift på noen cm. i en av sitteputene i båten. (skylder i hvert fall på ham). Jeg kan komme til på innsiden og lime på en lapp, men er det noen som kan anbefale et godt lim til jobben? Eller er det noe annet jeg kan gjøre selv? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Rolf Svart 19.September.2002 Del på Facebook Svart 19.September.2002 Tidligere i sommer kjøpte jeg en tube med noe som kalles VLP. Før jeg fikk prøvd det sprakk setet forbi det reparerbare stadiet så jeg vet ingenting om kvaliteten (er forøvrig i markedet for nye stoler) men du finner mer om stoffet her http://www.seatronic.no/div.htm Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Kare_L Svart 20.September.2002 Del på Facebook Svart 20.September.2002 Permatex har et gjör-det-selv produkt. Jeg kjöpte et sett, men ga det videre til en kamerat för jeg fikk prövd det selv, så jeg kan ikke uttale meg om kvaliteten. Her er en kort beskrivelse: http://www.permatex.com/auto/autoint.asp?f...m&item_no=81781 Settet kommer med tre lapper med "struktur" i forskjellige grovheter for å passe til forskjellige vinyl og lærtyper. Kåre Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 13.Januar.2004 Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 Er ikke sikker på om disse limene tåler vann/fuktighet? Dra til nermeste hobby-forretning og kjøp 2-komponent lim som er beregnet på modellfly og båter. (RC) Kan lime ALT. Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 13.Januar.2004 Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 Ville satset på VLP eller tilsvarende. Sportsbutikker levere limtyper til å limeparkdresser og regntøy, og også disse gjør susen. . Grunnen til detteer at du trenger en elastisk limfuge, eller ryker den bare ved belastning, eller i kulde. Lim fra RC-butikken er glimrende til sitt bruk, men etter noen år som aktiv RC bil fører, har vi fått en viss erfaring med begrensningene. Limfugen på disse produktene har som oftest en sveisende virkning, avhengig av materiale. Benyttes til liming av ABS, polystyren osv. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Slagskibet Svart 22.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2004 Salmakere,velassorterte, har rep sett med farger. Det syntes nesten ikke når det er ferdig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.