halco Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 min kad44 er treg å starte når det er kaldt. har hørt at "glødespiral" på innlufta gir dårleg resultat. noen med erfaring og evtl. andre forslag??? Quote Link to post
eysteind Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 Har desverre ingen forslag til deg, men ser du har Halco. Denne må vel gå noe voldsomt med Kad 44? Har selv AD41 og synes det går bra... Quote Link to post
halco Posted March 2, 2006 Author Share Posted March 2, 2006 ca. 31-32 max fart, omtrent som med kad42 men bedre marsj fart Quote Link to post
eysteind Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 ca. 31-32 max fart, omtrent som med kad42 men bedre marsj fart OK. får selv 30, men det er da 26 fot og uten flybrigde. Har du gløding på motoren? Dette er vist ekstrautstyr har eg hørt. Eg har det ikke, og merker at ved minusgrader må eg kinne en stund... Quote Link to post
halco Posted March 2, 2006 Author Share Posted March 2, 2006 er det glødeplugger som står i blokka eller er det oppvarming av innsugingslufta du meiner? Quote Link to post
eysteind Posted March 2, 2006 Share Posted March 2, 2006 er det glødeplugger som står i blokka eller er det oppvarming av innsugingslufta du meiner? Tenkte på glødeplugger... Quote Link to post
Recommended Posts