halco Startet 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2006 min kad44 er treg å starte når det er kaldt. har hørt at "glødespiral" på innlufta gir dårleg resultat. noen med erfaring og evtl. andre forslag??? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 Har desverre ingen forslag til deg, men ser du har Halco. Denne må vel gå noe voldsomt med Kad 44? Har selv AD41 og synes det går bra... Sitér dette innlegget Link to post
halco Svart 2.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 ca. 31-32 max fart, omtrent som med kad42 men bedre marsj fart Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 ca. 31-32 max fart, omtrent som med kad42 men bedre marsj fart OK. får selv 30, men det er da 26 fot og uten flybrigde. Har du gløding på motoren? Dette er vist ekstrautstyr har eg hørt. Eg har det ikke, og merker at ved minusgrader må eg kinne en stund... Sitér dette innlegget Link to post
halco Svart 2.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 er det glødeplugger som står i blokka eller er det oppvarming av innsugingslufta du meiner? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 er det glødeplugger som står i blokka eller er det oppvarming av innsugingslufta du meiner? Tenkte på glødeplugger... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.