Allan E Startet 5.Mars.2006 Del på Facebook Startet 5.Mars.2006 Hei er det noen som har bilde av dekningsområdet til denne brikka? Er den gått ut av handelen? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 5.Mars.2006 Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 Jeg tror du finner svar på dette dersom du går til Belanor: http://www.belanor.no/dllvis7.asp?id=2099&...1426%20&pid=334 jeg finner ikke det "gamle" MEU020R. Tror ikke at de benyttet kartdatabasen S57 da det ble laget - men er usikker på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 5.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 Jeg fant heller ingen ting på sidene til Belanor eller Garmin. Derfor spurte jeg her. Det er sikkert en eller annen som kjenner til denne brikka. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 5.Mars.2006 Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 fant litt info til deg Oslo to GöteborgFrom Lista, Norway to Göteborg, Sweden, including Oslo, Norway and Skagen, Denmark016 082 / MEU020R fant informasjonen her med google http://www.poly-electronic.ch/garmin-bluec...artographie.htm Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Allan E Svart 5.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 Kan det være at denne MEU020R har blitt døpt om til MEU041R og samtidig utvidet litt vestover. Er det isåfall mulig å oppdatere denne? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 5.Mars.2006 Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 (redigert) ser ut til å være dette dekningsområdet nå men om du kan oppdatere den så tror jeg du må ringe leverandør å sjekke BlueChart®: Oslo-Skagerak-Haugesund, JAN 06 (EU041R) Redigert 5.Mars.2006 av LALUNA (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
frankD Svart 5.Mars.2006 Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 Det stemmer at dekningsområdet ble utvidet for Bluechart brikkene for ca et år siden. Jeg sendte inn min gamle til oppgradering, og fikk tilbake med dekningsområdet for den nye brikken. Sitér dette innlegget Menja Link to post
`MINA' Svart 5.Mars.2006 Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 Det stemmer at dekningsområdet ble utvidet for Bluechart brikkene for ca et år siden. Jeg sendte inn min gamle til oppgradering, og fikk tilbake med dekningsområdet for den nye brikken. Dette koster 600-700 kr etter det jeg husker ? Skal sende min brikke til oppdattering starks. Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
frankD Svart 5.Mars.2006 Del på Facebook Svart 5.Mars.2006 Den prisen stemmer nok ja. Det ble også tilgjengelig tidevannsdata for en del havner på brikken etter oppgraderingen. Sitér dette innlegget Menja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.