Jump to content

Frakt av kalesjestativ (bøylene..)


fredriksen

Recommended Posts

Jeg har bestilt nytt kalesjestativ (bøyler) hos Jens Sagen AS, Kristiansand og må få de transportert til Oslo. Bøylene er noe ukurant å sende på grunn av formene på slike (nesten 3m bredde + 1m bøy i hver ende. Jeg vet ikke, men vil anta at dette gir bra utslag på fraktberegninger selv om vekta er minimal.

 

Hva vil være den beste forsendelse til Oslo uten å reise ned etter dem selv? Er det noen med erfaring som ahr en indikasjon på hv man må betale for en slik frakt?

 

Bøylene er ferdige nå så jeg kan bare hente de, men hva vil være den enkleste / rimligste transport? Noen som vet?

 

:-) steinar

Link to post
Share on other sites

Fikke ny kalesje med ny bøyle til båten min også fra J. Sagen .Kom med posten den som en vanlig pakke , er ikke så liten den bøylen min heller men . Frakta husker jeg ikke men 3-400 kansje for den store kalesja + en bøyle . Har du sjekka prisen med posten da ? Bøyla er vel ca 2,5 m med 1 meter bøy på

 

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Fikke ny kalesje med ny bøyle til båten min også fra J. Sagen .Kom med posten den som en vanlig pakke , er ikke så liten den bøylen min heller men . Frakta husker jeg ikke men 3-400 kansje for den store kalesja + en bøyle . Har du sjekka prisen med posten da ? Bøyla er vel ca 2,5 m med 1 meter bøy på

 

Tine II

Posten?? Jeg hadde litt vanskelig for å se fo meg "et brev" av denne størrelse... så det var ikke det første jeg tenkte på!

Takk for tipset, skal sjekke med posten!

 

:-) steinar

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...