Jump to content

Brannslukkingsapparat

Vanisian

Recommended Posts

Og hva er prisen på FireKiller "gjør det selv pakke" ?

Har dette uten automatisk utløsing. Aktiveres manuellt fra styreposisjon med bryter. Det kom på ca. 3000 kr. Kjøpte da flaske med Pyrogen hos forhandler, samt såkalt funksjonsikker kabel og bryter.

Har 2 stk 1 kg pulver ombord , er det noen hjelp vis det skulle starte en brann ? Må jeg kansje bytte dem ut i 2 stk 2 kg ?

Kjøpte et stk på europris , lite og snobbete da med veggfeste for den nette sum av 99.99- 2 kg koster 159- trur jeg , hva har dere andre ombord og hva er erfaringene for dem som har testa detta ?

Måtte tømme et slikt 1 kg i motorrommet i en vw buss en gang , og det gjorde susen da men .

Tine II

Alt er vel bedre enn ingenting men er 1 og 2 kg pulverapp. brukbare til noe? Er de ikke tomme med en gang? (Tenker da på litt større rom enn motorrommet på en bil). Kunne vært fint om noen av brannmennene på forumet uttalte seg om erfaringene med disse, for det er jo bra med de små med hensyn til at de er lette å plassere de fleste steder. :smiley:

Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen.

"Alt er vel bedre enn ingenting men er 1 og 2 kg pulverapp. brukbare til noe? Er de ikke tomme med en gang? "

Ja de er brukbare til noe feks. slokke en liten brann.

Hvilken type apparat er det her snakk om?

feks. har en Presto PG2 ( klasse 13A-89B-C) tømmetid 9 sek.

Redigert av ares (see edit history)

Ares

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...