Jump to content

Tre-imitasjon til dasjbord i båt

HomerSimpson

Recommended Posts

Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få kjøpt plater i plast, men som ser ut som tre. Jeg ser de fleste nye båter i dag har teak-lignende plater i dasjbordet som instrumentene er festet i. Jeg kunne tenkt meg en plate som jeg kan skjære ut fasongen selv. Jeg ser for meg at disse platene i plast er letter å jobbe med enn treplater. Er det noen som vet om noen forhandler, gjerne på østlandet, som kan ha dette hadde det vært fint.

Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro???

Ny Flem.jpg

Det er kanskje en ide. Jeg tenkte kanskje at denne folien vil krympe og strekke seg ettersom det blir varmt og kaldt. Må vel også ha en plate av plast sånn at folien får ordentlig feste til underlaget. Bruker jeg treplate er den full av porer og folien vil feste dårlig. :confused:

Ny Flem.jpg

Selv kjøpte eg dette med Marinesenteret i Bergen. Nøttetre. Ca 2mm tykt plate. Tror eg betalte 300 for alt som er på bildet. Ble iallfall veldig fornøgd.

https://baatplassen.no/bildearkiv/0/179/dashbord.jpg

Det var akkurat noe sånt jeg var ute etter. Tenkte også å få tak i ratt i tilnærmet lik farge som dasjbordet.

Ny Flem.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...