HomerSimpson Startet 10.Mars.2006 Del på Facebook Startet 10.Mars.2006 Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få kjøpt plater i plast, men som ser ut som tre. Jeg ser de fleste nye båter i dag har teak-lignende plater i dasjbordet som instrumentene er festet i. Jeg kunne tenkt meg en plate som jeg kan skjære ut fasongen selv. Jeg ser for meg at disse platene i plast er letter å jobbe med enn treplater. Er det noen som vet om noen forhandler, gjerne på østlandet, som kan ha dette hadde det vært fint. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
skage Svart 10.Mars.2006 Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Hva med folie fra en bilutstyrsbutikk. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 10.Mars.2006 Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Hva med teak evt. mahogny finer? Lett å jobbe med, og blir lekkert etter noen strøk med urethan lakk, evt. først mahognybeis så urethanlakk. Fåes i mange forskjellige tykkelser. Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 10.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Det er kanskje en ide. Jeg tenkte kanskje at denne folien vil krympe og strekke seg ettersom det blir varmt og kaldt. Må vel også ha en plate av plast sånn at folien får ordentlig feste til underlaget. Bruker jeg treplate er den full av porer og folien vil feste dårlig. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
eysteind Svart 10.Mars.2006 Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Selv kjøpte eg dette med Marinesenteret i Bergen. Nøttetre. Ca 2mm tykt plate. Tror eg betalte 300 for alt som er på bildet. Ble iallfall veldig fornøgd. https://baatplassen.no/bildearkiv/0/179/dashbord.jpg På jobben ser eg vi har liggende noe på en rull. Dette er mye tynnere og selvklebende. Tror det kommer fra CD cardic. Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 10.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Selv kjøpte eg dette med Marinesenteret i Bergen. Nøttetre. Ca 2mm tykt plate. Tror eg betalte 300 for alt som er på bildet. Ble iallfall veldig fornøgd. https://baatplassen.no/bildearkiv/0/179/dashbord.jpg Det var akkurat noe sånt jeg var ute etter. Tenkte også å få tak i ratt i tilnærmet lik farge som dasjbordet. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.