bluesea Startet 11.Mars.2006 Del på Facebook Startet 11.Mars.2006 Så var båtpuss sesongen like rundt hjørnet, og hvordan sørge for at Buster`en blir lekker igjen . Har begynt å få en del oksyderingsmerker og lite blank overflate, og dette må da kunne behandles på en grei måte, men hvilken? Tar imot tips med stor takk! Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 11.Mars.2006 Del på Facebook Svart 11.Mars.2006 Det enkleste er rett å slett Autosol og en poleringsmaskin med skumgummiskive. Da fjerner man enkelt oksyderingsflekker. Så er det lønnsomt å vokse for unngå oksydering mest mulig. Ellers så er jo vedlikeholdet enkelt, høytrykk , såpe og vann... Sitér dette innlegget Link to post
bluesea Svart 11.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2006 Autosol skal jeg prøve, ifjor brukte jeg noe greier fra Hempel (tror jeg) og dette var skikkelig tungvint og ga dårlige resultater mener jeg. Skal prøve tipset ditt og se om det gir resultater. Takker og bukker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.