Jump to content

"Lover supersommer"


ter-av

Recommended Posts

Min evige trøst er at det alltid blir en fiiin sommer,

- helt til det motsatte er bevist! :rolleyes:

 

"Vi tar det som det kommer, - det kommer alltid en ny sommer,"

Mvh

Haber

'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier

"Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK

Link to post
Share on other sites

Det får bli det det det blir det får vi ikke gjort noe med uansett enten blir det kalesje eller cab

dere som har terrasse får heller trekke dere tilbake og ned i salongen.

Men uansett så må vi være positive og gjøre det beste ut av det.

 

Hovedsaken er at vi kommer oss ut. :flag::lol::lol::nonod::nonod::sailing::sleep:

Link to post
Share on other sites

Syntes jeg har hørt den før,ja. Tabloidpressen har startet konkuransjen om å melde den floteste sommeren tidlig i år. Hvor blir det av våren spør nå jeg.

Skjæra til Thor på Tjøme er mer pålitlig en spåmenn og tabloidpressen.

Men det er lenge siden vi har hørt fra skjæra nå.....kan den ha blitt spist opp ute på Bolærne montro ?

Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse

O.H.

Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster.

Link to post
Share on other sites

Det får bli det det det blir det får vi ikke gjort noe med uansett enten blir det kalesje eller cab

dere som har terrasse får heller trekke dere tilbake og ned i salongen.

Men uansett så må vi være positive og gjøre det beste ut av det.

 

Hovedsaken er at vi kommer oss ut.

 

Flott - været skal være svært dårlig for at vi skal hindres fra å glede oss med båtlivet.

Link to post
Share on other sites

Joda. Iflg værtegnene så er det det :cryin: Men hvis du husker så sa jeg også at det kunne bli veldig kaldt,ufyselig og vinterlig i januar eller februar. Dessverre så ble det faktum oversett at svære kaldfronter også kan bevege seg vestover og være svært gjenstridige. Men det var temmelig nært at vi slapp unna men det ble ikke nært nok.

Link to post
Share on other sites

Jeg velger å stole mer på British Met Office... :yesnod:

 

Det britiske Met Office har imidlertid kommet med sesongprognoser for våren, som gir Röder delvis støtte for vårvarslet. Ifølge Met Office blir det trolig litt tørrere enn normalt i hele Norge, muligens bortsett fra Finnmark. For temperaturens del blir det trolig en kaldere vår enn normalt fra Nord-Trøndelag og sørover, mens Finnmark, Troms og deler av Nordland får det litt varmere enn normalt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...