Jump to content

Noen firma/person som utfører motorservice på opplagsplass?


Tjond

Recommended Posts

Er det noen som vet om firma/mekanikere som påtar seg/utfører service på motor mens båten ligger på land?

Har en Ford 2715 som skulle ha litt kyndig ettersyn av dieselpumpe, sjekket dyser og generelt ettersyn etc. Men pga egen framdrift skjer pr krykker for tida, er jeg nødt til å få litt hjelp til å fikse dette før båten skal på vannet for sommersessongen. Båten står på land rett utenfor Oslo Nord. Lett tilgjenglig, tilgang til strøm/vann og arbeidsplass i låve 15 meter fra båten. Er vel litt tidlig å sette i gang med å plukke ut deler/arbeide men har tilgang til 3-fas elektrisk byggvarmer hvis nødvendig.

 

https://baatplassen.no/bildearkiv/7/7942/Baerum_Plas...kommer_1130.jpg

Trond Haug

Link to post
Share on other sites

Hei Tjond. Du kan kanskje prøve T.G. BÅTSERVICE.DE Kom hjem til meg i oslo V. Kjempe greie karer. Hør om de har tid. Adressen er TORBJØRN GRØNVOLD Gomnesvn.56 - 3530 Røyse TLF.41249904. Service og reparasjon av de fleste motorer. Ha en fin dag.

Er dette selskapet autorisert på VP ?

 

Ringstad i Fredrikstad reiser også rundt - har hørt både + og - om dem. De gjorde bra jobb på båten min da de byttet dynamoen (men det er jo ikke store jobben da) fordi denne ikke ladet tilstrekkelig

Link to post
Share on other sites

Bekkevold Maskin (ex VP mekaniker hos Ragnar Ringstad) : HER

 

SP Motor /Steinar Paulsen (ex VP verksmester hos Ragnar Rinstad med mange års erfaring): HER

 

Åge Fredriksen (Ex VP mekaniker som har drevet for seg selv i mange år): HER

 

Alle disse er meget bra mekanikere. De har sikkert fullt opp med arbeid nå, men det er lov å prøve.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...