Jump to content

Laga eksosbend sjølv.


Tarsis

Recommended Posts

Eg må lage nytt eksosbend da eg har fått ny eksosmanifold. Er det nokon som veit kor stor vertikal avstand det bør være frå eksosuttaket til der sjøvatnet kommer in i eksosen? Eg er også interessert i firma/private som lager slike. Er det vanleg å ikkje ha kjøling på røret øverst nærmast motoren, nokon som har erfaring med det? Motoren er ein Status marine 42 hk manifolden er Bowman.

 

 

Tarsis.

Link to post
Share on other sites

Sabben solgte disse motorene en kort periode hvor de skiftet ut mariniseringen på endel av de til Bowman. Da var det rustfritt bend som stod på enden av eksosmanifolden, i motsetnig til Vetus sin som hadde et lite bend midt på motoren.

Hvis de ikke har, ville jeg hørt med en av de som solgte mye Bowman mariniseringsutstyr tidligere:

Svendsen hos Euro marine, 51563604, 92449483..... jobbet tidligere hos Joros som stod for import av myyyye mariniseringsutstyr tidligere.... Kanskje han kan hjelpe deg videre?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...