Blue_Dragon Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Båtsesongen begynner 1 april. Da er vinteropplag i forsikringen ferdig. Link to post
JanS/EIR Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Sesongen går året rundt, men aktiviteten er jo ikke på topp hele tiden da! Fra påsken av er det full fart. Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
giver Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Hei Sist jeg brukte båten var i januar, håper isen går snart. Derfor stemte jeg slutten av april. mvh giver Link to post
Victora III Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Det blir fra siste uka i april - som vanlig. Link to post
bliss X Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Båten ligger ute hele året. men jeg regner båtsesongen for å starte den dagen burkaen faller. Må bli litt varmere i været først Link to post
Fenix Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Ligger på sjøen, trenger bare plussgrader nå. Link to post
sammy Svart 22.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2006 Har aldri hatt en båt på land om vinteren,det er heller aldrig is der jeg seiler. Forstår godt at is lakte fjorder ikke er noe særlig,spesielt hvis du ønskern f--- i voll.Jeg unner dere å komme på havet igjen. Link to post
Raymond I Svart 22.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2006 Med 3års erfaring som båt-boer er båten i bruk hele året. Vinteren er en fantastisk flott tid å dra på tur. Må riktig nok av og til banke oss hull i isen noen ganger for å komme oss ut, men når man først er ute i fritt vann, så er alt arbeidet glemt. Sommerens perler er liksom helt anderledes om vinteren. Hemmeligheten med båtturer på vinteren er ordentlig varme i båten. Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2006 Har ett ønske om å få den ut til 17. mai, da skal jeg være godt fornøyd. Men det er mye som gjenstår enda! Link to post
Hebbe Svart 23.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2006 Båtsesongen starter med en gang når det er nok vann i Mjøsa.... Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Faxen Svart 23.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2006 Båtsesongen starter med en gang når det er nok vann i Mjøsa.... Hjelpe meg...er MJÖSA TOM???!!! Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
John_Kr Svart 23.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2006 Først må vi få isbjørnene ut av hagen før vi kan tenke på sommer. Dvs i slutten av mai. Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Høvdingen Svart 23.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2006 setter ut dagen etter at båten er ferdig Link to post
Lars H. Svart 23.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2006 Hadde tenkt sjøsetting om vel 14 dager med tur i påsken. Men idag lå det opp til 30cm. i i hele havnen! Lars H. Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Batdilla Svart 23.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2006 Hjelpe meg...er MJÖSA TOM???!!! Ja, dessverre er den praktisk talt tom enkelte steder når isen går. I nordenden er det bare ei lita råk hvor det renner vann om våren - resten er knusktørt som i en ørken. Hadde det ikke vært for denne rennen med vann, kunne man gått tørrskodd fra ene siden over til andre siden. Ikke så rent lite deprimerende og titte på helg etter helg. Men så fyller det seg fort da, når ting først begynner å skje. Bare så synd at det altfor ofte drøyer mot St. Hans før vannstanden er høy nok. Link to post
Fenix Svart 25.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2006 I dag har jeg montert seil og startet motoren. Så da har vel sesongen begynt? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn