lassal Startet 18.Mars.2006 Del på Facebook Startet 18.Mars.2006 Sommeren 2005 stilte jeg noen spørsmål om en INFRA 727 jeg hadde tenkt til å kjøpe. Jeg drøyde salget og etter et meget vellykked besøk på Sjøen for Alle idag kom jeg hjem med en ferdigutfylt kontrakt på ny båt. Båten ble en Doral Monticello 28.3 fot med 230HK 4.8 liter 6 cyl Mercruiser diesel. gleder meg virkelig til båten ankommer Norge i slutten av Mai. Båten har alt tenkelig utstyr. Noen kommentarer på nybåten? For flere bilder og oppdateringer vedrørende båten kan følges i galleriet mitt ! Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 18.Mars.2006 Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Gratulerer med nyanskaffelsen flott båt må du få mange flotte turer med den Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
lassal Svart 18.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Jo, takk ! Satser og håper på at det blir en knallsommer i år. blir skuffet hvis det bare blir dritvær nå Sitér dette innlegget Link to post
Bømlafjord Svart 18.Mars.2006 Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Nybåten er fin den! Gratulerer! Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 18.Mars.2006 Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Ja det må jeg si grattis Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 18.Mars.2006 Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Nydelig båt. Gratulerer. Med slik skute må det bli en kjempesommer..... Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 18.Mars.2006 Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Hei og gratulerer, båten ser linjelekker ut. Stor fin badeplattform også. Dette er en båt du blir fornøyd med. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
lassal Svart 18.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Takk alle sammen Har vært borte fra sjøen i 5 år nå, så det blir spennende å få den på vann. Håper på en knallsommer ja. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 18.Mars.2006 Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Gratulerer, det var en flott båt som du kommer til å få mye glede av. http://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/html/emoticons/smily1388.gif Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
rogeri Svart 18.Mars.2006 Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Flott båt, nydelig skrog men noe malplassert targabøyle!!! Slett ikke dårlig av en 24 årig skoleelev å anskaffe seg en slik!!!! Grattis! Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 18.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Takk for gratulasjoner og kommentarer folkens. btw: jeg er nå 42år og driver firma Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 18.Mars.2006 Del på Facebook Svart 18.Mars.2006 Gratulerer med flott båt Sitér dette innlegget Link to post
Zikk Zakk Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 rett å slett en FET båt Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Den var lekker. Tenker tiden fram til levering blir laaaang. Gratulerer så mye. Sitér dette innlegget Link to post
hekta på båt Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Gratulerer med fin båt Jeg tenker april og mai blir rimelig laaaange men det er jo fortsatt mye igjen av sesongen så det blir nok mange fine turer på deg tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Drømmebåt!! Håper å ende på noe lingnende til slutt jeg også Vi håper alle på en fin sommer!! Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 19.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Takk for hyggelige tilbakemeldinger allle sammen . Tror April og Mai vil gå litt tregt, men jeg har jo bil som jeg driver å stasjer opp, så klarer vel å få tiden til å gå.. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Noen kommentarer på nybåten? Stilig båt!! Selv om den mangler CBC-faciliteter ... (Det har skjedd noe med Worse. Sportscruisere er begynt å fremstille seg som attråverdige båter. Må nok til legen snart). Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Petter-B Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 (redigert) Stilig båt!! Selv om den mangler CBC-faciliteter ... (Det har skjedd noe med Worse. Sportscruisere er begynt å fremstille seg som attråverdige båter. Må nok til legen snart). Kjære Worse, Ja det anbefales herved en daglig dose med værmeldinger fra NRK, ikke TV2, så kommer du nok snart til hektene igjen. Reit #17 slik at disse symptomene forsvinner raskt. Skulle ikke dette virke anbefales 3 daglige doser på FB hver dag i mai måned. Har selv tilbrakt en del måneder i Bergen og lukket båt med muligheter for å innta en ankerdram på flybridge er klart å foretrekke i dine omgivelser. Du har sikkert heller ingen operative begrensinger slik vi Vestoldinger har med dyptgående, uthavn etc. Med så mange øyer og vær rundt om kring, ligger man kanskje til kai under tokt? Hilsen en med kalesjebåt som vet hvordan det er med fuktig kalesje, dugg på rutene osv.... Petter-B Redigert 19.Mars.2006 av Petter-B (see edit history) Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
lassal Svart 19.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Min får en dobbel kalesje, så jeg skulle visst slippe unna de tingene der - fuktig kalesje og dugg på vinduene. Jeg ville i utgangspunket ha flybridge, men den ble for dyr helt ny. vi endte da opp på en slik som dette og er vel egentlig kjempefornøyd. vi har enorm uteplass, pluss at vi har god inneplass. Blir det regn og dritvær, ja da går vi ned eller sitter der med kalesjen på. her er forresten et bilde av interiøret. jeg vil nok trives bra sammen med dette Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Jeg ville i utgangspunket ha flybridge, ..... Gratulerer en masse med flott båt. Tror du vil trives godt uten fly....... ;-)) Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
lassal Svart 19.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Takk ! Tror nok jeg skal komme til i trives ganske bra uten flybrigde ja. Når vi var på båtjakt var det Flybridge og sånn type båt jeg har kjøpt nå vi så på. vi bestemte oss for flybridge, men det ble ikke det når vi kom på messen. Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Gratulerer! med ny båt! det er seige måneder å vente,vi ventet i et år på vår båt,trodde jeg skulle gå av skaftet. Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 19.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 takk 1 år ja. det var virkelig drøyt. Skulle få båten i god tid før ferien Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.