Jump to content

Åpningsbar sidevindu


carmencita

Recommended Posts

Hei alle sammen.

Var på messa på Lillestrøm igår, og prøvde å finne noen som leverer vinduer på mål, med samme alu. ramme som jeg har på min båt.

Saken er nemlig den at jeg skulle gjerne hatt mulighet til å åpne sidevinduet, gjerne ved at det er todelt, og at det kan skyves til side. (se bildet av vindu pr. idag)

Jeg fant ingen på messa, men kanskje noen her vet om noen?

Mener jeg har sett noen som har en "skinne" utenpå alu. ramma, hvor det er festet et glass.

 

Bilde

 

Mvh,

Carmencita

Link to post
Share on other sites

Hei

Mørejet har sidevindu som går i skinner for å åpnes. Synes det er fint å ha både for å snakke igjennom, og for å få litt ekstra lufting og sjøfølelse når jeg sitter inne og "kjører".

 

De har også innsett at det er vanskelig å få en slik konstruksjon helt tett, og har laget drenering ut fra den nederste vindusskinnen slik at evt vann som kommer inn langs pakningene renner ut igjen.

 

De pleier å gi gode svar på forespørsler selv om de ikke åpner e-posten hver dag..

http://www.morejet.no/

 

Mons

Mons

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...