Bitteliten Startet 19.Mars.2006 Del på Facebook Startet 19.Mars.2006 Litt lat er jeg da. har lurt på om det finnes en 12V pumpe som er rimelig pumper gumidingsene opp til rett trykk har sigarett tenner tilkobling - eller er oppladbar veier mindre enn 1 kilo tar nesten ikke plass Har sett at Maritim har denne som er testet i siste MBM - men den koster 1383 kroner! Til den prisen er det jo fortsatt morro å pumpe gummibåten med en fotpumpe. Også har den ikke sigarett kontakt også er den så kraftig at hele jolla kan blåses til himmels. Noen andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Litt lat er jeg da. har lurt på om det finnes en 12V pumpe som er rimelig pumper gumidingsene opp til rett trykk har sigarett tenner tilkobling - eller er oppladbar veier mindre enn 1 kilo tar nesten ikke plass Noen andre forslag? Denne her er jo billig BILTEMA variant. Men prisen er kun 129.- er vel litt for billig.....Noen som har prøvd denne ? Kan den blåse opp gummibåter på 250-300 cm lengde ? Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Fantino Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Har selv en biltema-variant (ikke den som det er linket til over) med eget "lavtrykksuttak" med "høy kapasitet". Den er fullstendig ubrukelig til å blåse opp 9-10 fots gummijolle i alle fall. Etter ca. 15 min trenger den en pause pga. at den er så varm. Da er det ene kammeret i beste fall 1/3 fullt og bil(båt)batteriet merkbart dårligere. Jeg ville ikke kjøpt noe som helst uten å teste det først (mao. stikk motsatt av hva jeg selv gjorde.... ) Sitér dette innlegget Link to post
pgk Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Har en lignende (kun 12 volt) tar en evighet å pumpe opp en luftmadrass.Har mer tro på denne,også fra Biltema,finnes i forskjellige varianter. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Har liten tro på at en liten oppladbar kompressor er noe særlig til å pumpe opp gummibåter ol. Til det er nok luftmengden den leverer pr. min alt for liten. Dessuten kan den kun brukes i 15 min kontinuerlig, før den må ha 15 min pause. Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Jeg har DENNE fra Maritim.no. Denne funker helt bra synes jeg. Kan kjøre lenge uten at den blir varm Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
jdahl Svart 19.Mars.2006 Del på Facebook Svart 19.Mars.2006 Kjøpte en pumpe på Toyserus, for 3 år siden, den var billig, pumper fort opp, og så kan jeg sette slangen over på motsatt side, så suger den luften ut av lekene også, også viktig synes jeg. har ikke no bilde nå, men kan ta et av den, men vet ikke om de selger den enda tror den kostet 100-200kr Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.