Jump to content

Polering

D Thomas

Recommended Posts

Har en yamarin med blått skrog. Skroget ser ikke så pent ut etter da det har blitt en del riper og sår i den blå fargen. Har god erfaring med å polere bil. Har både oscilerende og roterende maskiner. Er det noen som veit om et godt rubbing middel som tar litt.

Bruker selv Autosol og er kjempefornøyd med det. Kjøpte en billig polermaskin med polersvamper og kluter fjor . Dypper svampen i rent vann, vrir den godt opp og setter den på maskinen (borrelås). Tar Autosol på svampen FØR jeg legger maskinen/svampen intil skroget og starter maskinen. Viktig å følge rekkefølgen for ellers spruter det noe inn i he........!

Den går da veldig lett og med godt resultat.Har i hvertfall fått hyggelige kommentarer fra nabobåter og det skyldes IKKE tidligere eiers vedlikehold!

Etter bruk av Autosol ta vekk overskudd med klut/er, poler og avslutt med minst et(gjerne et lag nummer to etter en uke) lag med hard voks da holder det hele sesongen!

Du får kjøpt Autosol i stort sett alle bil og båtbutikker og den skal koste maks 199 for en boks på en kilo.

Jeg gleder meg allerede til å komme igang!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Autosol er et utmerket middel,jeg bruker det selv.Jeg legger på Autosol for hand og så bruker jeg poleringmaskinen til å ta det av med,og jeg har også fått et flott resultat.For å dyprense (rubbe) bruken jeg en grovere svamp på maskinen,og etter Autosolen bruker jeg hardvoks.Lykke til. :flag:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...