D Thomas Startet 20.Mars.2006 Del på Facebook Startet 20.Mars.2006 Har en yamarin med blått skrog. Skroget ser ikke så pent ut etter da det har blitt en del riper og sår i den blå fargen. Har god erfaring med å polere bil. Har både oscilerende og roterende maskiner. Er det noen som veit om et godt rubbing middel som tar litt. Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 (redigert) Autosol kan anbefales. Dette finner du forøvrig en masse om i arkivet.. Redigert 20.Mars.2006 av Hank (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
D Thomas Svart 20.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Takk for svar. Hvor får jeg kjøpt denne? Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Du får den mange steder, men den er rimelig hos Clas Ohlson. 1 kg/boks for 199,- Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Bruker selv Autosol og er kjempefornøyd med det. Kjøpte en billig polermaskin med polersvamper og kluter fjor . Dypper svampen i rent vann, vrir den godt opp og setter den på maskinen (borrelås). Tar Autosol på svampen FØR jeg legger maskinen/svampen intil skroget og starter maskinen. Viktig å følge rekkefølgen for ellers spruter det noe inn i he........! Den går da veldig lett og med godt resultat.Har i hvertfall fått hyggelige kommentarer fra nabobåter og det skyldes IKKE tidligere eiers vedlikehold! Etter bruk av Autosol ta vekk overskudd med klut/er, poler og avslutt med minst et(gjerne et lag nummer to etter en uke) lag med hard voks da holder det hele sesongen! Du får kjøpt Autosol i stort sett alle bil og båtbutikker og den skal koste maks 199 for en boks på en kilo. Jeg gleder meg allerede til å komme igang! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Nor_west Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Autosol er et utmerket middel,jeg bruker det selv.Jeg legger på Autosol for hand og så bruker jeg poleringmaskinen til å ta det av med,og jeg har også fått et flott resultat.For å dyprense (rubbe) bruken jeg en grovere svamp på maskinen,og etter Autosolen bruker jeg hardvoks.Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Jeg har lurt på hva som skiller "Autosol rubbing" fra Autosol'en jeg nevnte tidligere i tråden. Jeg har lest at denne rubbingen er mer finkornet, men har ikke prøvd den. Noen som har erfaring med praktisk forskjell på disse to produktene? Sitér dette innlegget Link to post
puteunderarmen Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Er det håp her? den var en gang svart. kan jeg bruke Autosol eller bør jeg rubbe ned først- kanskje... Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Er det håp her? den var en gang svart. kan jeg bruke Autosol eller bør jeg rubbe ned først- kanskje... Dette ligner mistenkelig på slik min bil ble. Jeg brukte Biltema's lakkrens 36-602 og fargen ble som ny. Polerte etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Hvis det svarte får "riktig" glans når det er vått, vil det bli bra med Autosol. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
BEG Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Eller prøv dette https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...l=rubbing&st=63 Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.