Jawik Startet 20.Mars.2006 Del på Facebook Startet 20.Mars.2006 Noen som har hint om hvor en kan få tak i doradoventiler i messing / kobber. Eldre utgave ca. 1960 - 1980 tallet. Mulighet for kopier er også ønskelig. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Verrie Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Kjøpte mine på auksjon på qxl. Ser at der er en del på blocket fra tid til annen, spesielt er der en kar ved navn Henka som selger slike. Følg med på de to plassene..... Sitér dette innlegget Link to post
Haber Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Her finner du en del snadder Lykke til Mvh Haber Sitér dette innlegget 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post
Walter_S Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Hei jawik! Hvis du går hit og er tålmodig, så dukker disse opp, rett som det er. Gud løkk! ;o) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
hymer Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Er ikke riktig sikker på hva du er ute etter, men http://www.skepp.com/ har endel "gamla prylar". Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 20.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Hei gutter! Takker for respons. Her var det mye å plukke. Bortsett fra qxl fant jeg det jeg er ute etter. "Hymer" Doradoventil er det samme som deres svanhalsventilar. Hvor ligger Skillinge i Sverige ? Dette er en butikk en kan gå beserk i. Oii så mye å plukke. Jeg ser fram til et besøk i denne butikk. Har vi ikke noe tilsvarende butikker her på berget mon tro ? Igjen takk. mvh jawik Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Haber Svart 20.Mars.2006 Del på Facebook Svart 20.Mars.2006 Hvor ligger Skillinge i Sverige ? mvh jawik Skillinge ligger på syd-øst kysten i nærheten av Ystad, - god tur! Mvh Haber Sitér dette innlegget 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.