Leif_B Startet 24.Juli.2003 Del på Facebook Startet 24.Juli.2003 Hei Jeg har fått noe "knurring" i drevet mitt, og det virker til å komme ifra krysset. Er det noen som kan si meg hvilke verktøy som må til for å skifte kryss?? Er det ellers noen spesielle triks og lure ideer så takker jeg for det. Grunnen til at jeg spør er at det er greit å stille med det rette verkrøyet når man må kjøre et stykke for å komme på slipp Sitér dette innlegget Link to post
Leif_B Svart 25.Juli.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2003 Det var merkelig at ingen har peiling på dette , men ønsker en koselig båthelg til alle. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.Juli.2003 Del på Facebook Svart 25.Juli.2003 Samme til deg! Har dessv. ingen erfaring med drev, men på biler trengs normalt ikke noe annet spes. verktøy enn en solid skrustikke til å presse krysset av og på. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 25.Juli.2003 Del på Facebook Svart 25.Juli.2003 Hei Leif_B Har desverre ikke greie på drev, men fant denne under news.online.no / Nyhetsgrupper: no.annonser.maritim Et innlegg med tittel: Har du problemer med drev/hekkagregat? Brødtekst: Send meg en mail. Lang erfaring ytreboe@online.no Kanskje noe for deg? P.S.: Likte navnet på båten din (går ut i fra at det er båten din...) - har selv et forhold til sangen "Malaika" som jeg hørte mye på radio når vi gikk langs Østafrika- og Madagaskarkysten, på slutten av 60-årene! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Leif_B Svart 25.Juli.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2003 Hei Takker for svar, tror jeg har fått vite det jeg trenger nå. Ja Malaika er båten min , og jeg bodde forresten i vest Afrika på slutten av 60 tallet (Liberia). Så den sangen husker jeg godt ifra mine barndomsår, ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.