bliss X Startet 20.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 20.Mars.2006 Trenger å få byttet glidelåsen på bomtrekket. Admiralen hadde påtatt seg oppgaven, men etter å ha fjernet den gamle glidelåsen forsvant motivasjonen. Noen som kan anbefale sted i Oslo der jeg kan få gjort dette raskt og greit? Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 ...ser du ikke har fått svar fra noen...?? Jeg hadde i alle fall tatt kontakt med J.Rønsdal A/S. De holder hus i Brusetsvingen på Hvalstad og trekker puter, syr kalesjer etc. Hos meg gjorde de meget godt arbeid. Du kan for eksempel spørre etter Staszel. Telefonen er 66 84 52 40. :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 21.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Takker for tipset, Fredriksen. Hadde håpet på noen nærmere Oslo Sentrum eller Oslo øst. Flere som har tips? Suzuki? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2006 Flere som har tips?Ligger ikke Fredriksens förlåt, Fredrikssons Fabrikk i Oslo ?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.