bliss X Posted March 20, 2006 Share Posted March 20, 2006 Trenger å få byttet glidelåsen på bomtrekket. Admiralen hadde påtatt seg oppgaven, men etter å ha fjernet den gamle glidelåsen forsvant motivasjonen. Noen som kan anbefale sted i Oslo der jeg kan få gjort dette raskt og greit? Quote Link to post
fredriksen Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 ...ser du ikke har fått svar fra noen...?? Jeg hadde i alle fall tatt kontakt med J.Rønsdal A/S. De holder hus i Brusetsvingen på Hvalstad og trekker puter, syr kalesjer etc. Hos meg gjorde de meget godt arbeid. Du kan for eksempel spørre etter Staszel. Telefonen er 66 84 52 40. :-) steinar Quote Link to post
bliss X Posted March 21, 2006 Author Share Posted March 21, 2006 Takker for tipset, Fredriksen. Hadde håpet på noen nærmere Oslo Sentrum eller Oslo øst. Flere som har tips? Suzuki? Quote Link to post
Gunga Din Posted March 21, 2006 Share Posted March 21, 2006 Flere som har tips?Ligger ikke Fredriksens förlåt, Fredrikssons Fabrikk i Oslo ?? Quote S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts