CB. Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Huff og Krekar, ¨håper noen har hatt vett nok til å ringe til eiern. Det virker som om noen lensepumper har sviktet. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Slagskibet Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Er bildet tatt på Tjøme Båtsenter ?? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 håper noen har hatt vett nok til å ringe til eiernSiden det står en stige fra brygga ned i båten ser det ut som noen gjør noe. Håper ikke de får bruk for hele stigelengden. Sitér dette innlegget Link to post
p.aas Svart 21.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Båten ligger på Tjøme båtsenter. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Får kikke nedom i kveldinga og se om det skjer noe der. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Tjømlinger har merkelige vinterlagringsmetoder. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Cirkeline Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 (redigert) Ja kanskje krabber og smådyr skal spise av blåskjell og rur før stoffing? XD3P Redigert 21.Mars.2006 av XD3P (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Får kikke nedom i kveldinga og se om det skjer noe der. I forhold til noen andre diskusjoner som er på gang her på BP vil der være interessant å få høre grunnet til havariet. Fint om thor får informasjon om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Om ikke i kveld så får jeg garantert greie på grunnen hvis jeg innfinner meg på dagtid. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Var det ikke denne skøyta spm lå på sykehusbrygga (tror det kalles det) i indre havn Horten ifjor tro? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.