Gringol Startet 21.Mars.2006 Del på Facebook Startet 21.Mars.2006 Hei Er det noen som har erfaringer med bruk av denne som septik pumpe? F.E.I.T elektrisk membran septikpumpe. For slange 38mm. Tåler å gå tørr. Kabasitet 27 liter pr. minutt. Suger 1m, skyver 5m. Høy kvalitet. MVH Gringol Sitér dette innlegget MVH Gringol Volvo penta diesel AQAD40A 165hk Fjord weekender 725SE 24 fot Link to post
Gringol Svart 21.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 kvalitetspumpe etter det jeg har funnet ut Sitér dette innlegget MVH Gringol Volvo penta diesel AQAD40A 165hk Fjord weekender 725SE 24 fot Link to post
SveinHa Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Hvem selger den og til hvilken pris? Eneste lignende pumpe jeg vet om er RM. Noen som kan si noe om forskjeller? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Seastar Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Er også i markedet etter denne type pumpe. Pris, leverandør? Eller hva bruker dere - anbefalinger? Sitér dette innlegget Link to post
Gringol Svart 21.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 den fåes kjøpt på tolema i porsgrunn til 2600,- Sitér dette innlegget MVH Gringol Volvo penta diesel AQAD40A 165hk Fjord weekender 725SE 24 fot Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.