Tallisman Startet 21.Mars.2006 Del på Facebook Startet 21.Mars.2006 Da jeg i dag skulle lime på Snapp davit festene på min nye gummibåt hviste det seg att dette ikke var så enkelt på grunn av logoen Aqaquikk stod pålimt med tjukke bokstaver akuratt der jeg skulle limt på festet .Andre plasser og lime festene på over fender listen på gummibåten er der ikke på grunn av der er ikke plass dette gjelder bare dett ene festet. Lurer på om dett er noen som har forslag til løsning .Er også intresert om der er noen som har erfaring med en annen løsning som en og monterer på Badeplattform som heter C.Lift. Sitér dette innlegget Link to post
krl Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Logoen/fenderlisten som er i veien må i de fleste tilfellene freses bort for å få limt på festene. Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 21.Mars.2006 Del på Facebook Svart 21.Mars.2006 Hei. Eg har brukt c-lift på båten min og syntes at dette fungerer veldig bra, enkelt og greit å bruke og lett å fjerne når det ikkje er i bruk. Eg meiner at dette kan anbefales!! Mvh Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.