Jump to content

Duramar gummijolle


Javi

Recommended Posts

Jeg skal gå til anskaffelse av gummijolle og tittet derfor etter dette på messen.

Jeg så på Zodiac, Quicksilver, Brig, Aquaquick og Duramar. Prismessig kom Duramar best ut med kr. 6.490,- for en 285.

 

Det var en tråd vedrørende dette for et par år siden, men fabrikatet var da for ukjent til at det kom synspunkter av betydning.

 

Har noen nå erfaring med Duramar?

Link to post
Share on other sites

230 blir for lite, men har sendt en mail til forhandleren. Venter nå på pris på en 285. Legger ut prisen når jeg har denne.

Dette firmaet svarer ikke på min mail-henvendelse. :nonod: Vet derfor ingenting om deres pris på en 285.

Jeg endte opp med en Aquaquick 285 til 6.490,- hos Aktivmarin på Lillestrøm. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Mener jeg så Zodiac på tilbud. Har hatt Zodiac siden 1985, der virker de seriøse og reagere i alle fall positivt når en klager. Den første jollen smittet av på mørke partier etter 4-5 år og jeg fikk da ett nytt skrog m/ ett lite mellomlegg. Den jeg har nå er like fin etter ørten år.

Se opp for cowboyinnportører der ute - gi de først en liten prøve i kjøpsloven :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...