Dykker Startet 22.Mars.2006 Del på Facebook Startet 22.Mars.2006 Hmmm! Kom til å tenke på at jeg ikke har tatt ut pulverapparatene ifra båten i høst. Har ett 2-kilos og ett 6-kilos ombord. Begge apparatene har med andre ord overvintret i båten under opplaget i vinter med temperaturer ned til -26 grader. Tåler pulverapparatene dette? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Ja. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Pulverapparat med trykkmåler: Snu dem opp/ned noen ganger for å riste løs pulvert som "setter" seg. Andre pulverapparater må få veid CO-patronen, eventuelt inn for service. Som Norsk Tandem Union implisitt påpeker, tåler hva-som-helst av kulde. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Og de bør inn til sjekk en gang i blant. Her i Redet sendes rubbel og bit inn 2.hvert år for sjekk. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Og de bør inn til sjekk en gang i blant. Her i Redet sendes rubbel og bit inn 2.hvert år for sjekk. Absolutt. Vet du hvor man kan få utført slikt på strekningen Moss Fr.stad? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Brannstasjoner kan sjekke pulverapparater. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Avmønstret4 Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Brannstasjoner kan sjekke pulverapparater.Det tviler jeg noe på, men det er mulig noen brannvesen driver denne og annen form for konkurranseutsatte tjenester pga inntjening til eget budsjett.Selv om det ikke er svar på din "strekning", driver ikke v i Drammensregion med sånt ivertfall, og det er kommunene Drammen-Lier N.Eiker-Ø.Eiker-Svelvik-Sande. Prøv heller gule sider under "brannslokkingsutstyr" "Du har ikke maos lille røde i gult, gult" sitat slutt Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 Jeg fikk ihvertfall sjekket et apparat på Tønsberg Brannstasjon for noen år siden. Om det er noe de "driver med", vet jeg ikke, men det virket for meg som om det var noe de ofte gjorde. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Avatar34 Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 De både sjekker og fyller på Fredrikstad brannstasjon. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 22.Mars.2006 Del på Facebook Svart 22.Mars.2006 De både sjekker og fyller på Fredrikstad brannstasjon. Det årnær seg her vettu! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.