Jump to content

Båtplass Hurum


hansiver

Recommended Posts

:fishing: Etter å ha solgt boligen min i Bærum, hat jeg nå kjøpt meg ny på Storsand Hurum, flytter dit i slutten av april.

De siste årene jeg bodde i Bærum hadde jeg ikke båt (for dyrt å bo i Bærunm), men nå skal det nok bli båt igjen.

Er det noem som har noen tips om båtplass i Hurum eller deromkring? På forhånd takk.

Link to post
Share on other sites

Dette ser lovende ut, kommer til å ta kontakt med begge når jeg er på plass i den nye heimen like etter påske.

Først flytte, så båtplass, ja og en ting til jeg må kjøpe båt.Vurderer en pent brukt snekke (plast) til 100 - 150 tusen.

Etter to sesonger på land skal det bli fint med egen skute igjen. Gleder meg.

 

Hans Petter

Link to post
Share on other sites

Dette ser lovende ut, kommer til å ta kontakt med begge når jeg er på plass i den nye heimen like etter påske.

Først flytte, så båtplass, ja og en ting til jeg må kjøpe båt.Vurderer en pent brukt snekke (plast) til 100 - 150 tusen.

Etter to sesonger på land skal det bli fint med egen skute igjen. Gleder meg.

 

Hans Petter

Du har prioriteringene i helt feil rekkefølge!

 

Først båtplass, så båt og så flytte! Spøk til side, jeg ville ikke drøye for lenge med å få båtplass for det er "selgers marked"! :yesnod:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...