Jump to content

Pris på brukt Furuno radar


Laffie

Recommended Posts

Hei

 

Vi har en Furuno radar som fulgte med båten da vi kjøpte den. Denne radaren er av den litt eldre typen med "vanlig skjerm" altså ikke flatskjerm som de nye blir levert med.

Er det noen som har peiling på hvilken pris vi kan regne med å få for noe slikt?

 

Veldig takknemlig for svar... :smiley:

Link to post
Share on other sites

Ifølge manualen er det en Model 1720.

Det er jo en ganske liten rasterscan CRT radar som passer i de fleste småbåter. Jeg kjøpte en slik brukt for 6.500.- for rundt 5 år siden. Kjekk liten sak som mangler alle autofunksjoner (auto-tuning, auto-gain+++).

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Du kan være heldig og treffe på en som er spesielt på jakt etter denne og får godt betalt av den grunn, men for en som er på jakt etter en brukt radar er dette en radar som kan være godt over 10 år og betaler deretter. I dagens elektroniske verden hører vel denne til de som bruker mer strøm enn dagens? Siden jeg ikke fant noen tekniske spesifiaksjoner på nettet om denne lurer jeg og på om den "snakker" sammen med annet navigasjonsutstyr?

4-5 høvdinger hvis den funker??

Link to post
Share on other sites

Og slik ser den ut.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...