Jump to content

Lakke teak på kjøkken..................


Geir Frode

Recommended Posts

Høres ille ut. Bytt kone hvis hun ikke tåler såpass.

Helt enig! Har gjort dette selv for noen år siden. :wink: "Nu går alt så meget bedre", som det så treffende ble sagt en gang i tiden. :lol:

Klart at din kjære skjønner at slike ting skal gjøres på kjøkkenet. ...det er best å ta huset i bruk for slike viktige ting...

Helt enig igjen! Hun har full forståelse for at jeg drar hjem lister og andre viktige detaljer til båten, for så å stå på gutterommet og lakke dem. Selvfølgelig har hun også full forståelse for at jeg har okkupert spisebordet i stua i flere uker med symaskinen hennes, :eek: der driver jeg og bytter vinduer i kalesjen. :cryin::lol::lol:

Hu-hei hvor det går!!!! :wink:

Heldigvis er hun (nesten) like båtgal som meg. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig har hun også full forståelse for at jeg har okkupert spisebordet i stua i flere uker med symaskinen hennes, :eek: der driver jeg og bytter vinduer i kalesjen. :cryin::lol::lol:

Hu-hei hvor det går!!!! :wink:

Heldigvis er hun (nesten) like båtgal som meg. :yesnod:

Jeg syntes det var lettere for hånd jeg, ellers treffer du ikke i samme hullene som den gamle sømmen, også dobbel tråd så blir det så tett atte. :yesnod:

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Link to post
Share on other sites

Tja, man spøker ikke med kvinner fra Haugesund, er selv gift med en... så dette kan jeg litt om...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Nu hade jag ikke akk tenkt mig denne..... på 600hk

 

utan en liten fin motor, typ den her

 

Bilde

 

o sen ett litet (bittelitet!!) hål ut genom veggen för ett eksosrör.......

 

tenk o sitte i fotöljen o bare nyte til musiken :rolleyes::rolleyes:

 

kan ikke förstå att ni er emot dette ...... :nonod:

gunga din: denne er tilsalgs

Bilde

selges til høystbydende på finn.no

 

Kunne egentlig tenkt meg den selv, men jeg bor i rekkehus og må vel ta hensyn til naboene. Her kan du la eksosen gå rett gjennom taket. Og tanken kan plasseres i bokhylla over tvèn. Selve motoren kan benyttes som varmekilde istedenfor tradisjonelt ildsted. :lol:

Link to post
Share on other sites

En dag i april förra året ville jag lägga ett lager fernissa på däcket,burken var lite

kall så jag ställde den på en platta på spisen, rörde om lite hela tiden, sen ringde

telefonen,efter ca tio minuter hörde jag,pappa det luktar konstig i köket, :headbang:

 

uffda!!!!!!

Link to post
Share on other sites

tror bare det pågår ett litet "medarbetarsamtal"..........(hoppas det ikke er en monolog).... :smiley:

 

Når jeg blir lagt på strekkbenken av Ørnhild og hun har medarbeider samtale med meg da er det best å ikke si noen ting. En sørgmodig mine og passende hoderisting på riktige steder forkorter torturen dramatisk. Taktikken med ikke å høre etter er prøvd og det virket dårlig,det er så lett å nikke,bukke og neie på de gale stedene :sad:

I løpet av 25 år har jeg vunnet en av disse "diskusjonene". Det tør jeg ikke mere. Straffen for seier var grusom.Måtte lage maten selv i flere uker etterpå :nonod: Degradering til nederst på næringskjeden er ikke trivelig. :cryin:

Link to post
Share on other sites

Kjekkt å se masse gode innspill.....................

 

Gjekk greit i går, overlevde uten noe videre bråk.

Ventilatoren sto på full guffe fra kl.16.30 til kl.21.29

 

Nå skal det være sagt at jeg hadde støvsugd, badet ungene og forslo å se en dvd når hun kom hjem, utrolig enkle og gammle triks i grunn..........

 

Jeg går for strøk nr. 2 når jeg er hjemme fra jobb!!!!!!!!!

 

"du rir som du saler" sa en klok mann.

 

Egentlig litt ot:

 

Utrolig hvor fint teak blir når du får ny lakk på, utfordringen blir å liste fint nok............

 

Snakkes

11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot

Link to post
Share on other sites

... til kl.21.29

Vel, det klokkeslettet der sier vel sitt... :rolleyes:

...Nå skal det være sagt at jeg hadde støvsugd, badet ungene og forslo å se en dvd når hun kom hjem, utrolig enkle og gammle triks i grunn..........

Aha - så det var ikke så selvmordspreget som vi kunne få inntrykk av. Hyggelig at du ikke gikk med ihvertfall. Regner med at vi får noen bilder etter hvert av det som lakkeres.
Link to post
Share on other sites

Bilder kan jeg legge ut, skal få tatt noen bilder av prosjektet i løpet av helgen.

 

Jeg synes det er artig å se andre sine prosjekter, så jeg skal legge ut mitt.

Håper jeg klarer å oppdatere like bra som andre gjør...... :confused:

 

Ellers er det fint vær i Haugesund, tempen ligger på +3 og sol.

Mao. snøen smelter........... :flag:

 

Gleder meg til å begynne å lakke i ettermiddag...

 

Snakkes :seeya:

11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...