Jump to content

I kveld blir det ny sengekos (og jeg gleder meg)

Høvdingen

Recommended Posts

Ja stadig nye kataloger og produkter som dukker opp på båtfronten og andre fronter!

Hørte en same som hær om dagen som klaget sin nød over alle de hærre nye intimvaskemidlene som var i salg av ymse slag og coluerer og som dagens kvinnfolk i stor grad benyttet seg av.

Han var skikkelig betenkt over dette, for som han hevdet: selve VILTSMAKEN blir jo borte.......!

God helg til alle (med eller uten viltsmak)!!!!!

Ja jeg er rystet over hvordan dette kan ta av.....!

På den annen side er det jo ikke første gangen man sporer av en tråd!!! :eek:

Fikk katalogen idag jeg også, uten at den store investeringslysten meldte seg, men ting og behov

dukker vel opp etterhvert.

Regner med det blir en tur på sjøen i morgen tidlig.

Det er vistnok ett bra fiske på nordsia, etter det jeg har hørt.

Stiller kl 9.

Tar med nyslipte kniver og tilhenger. Skal se om det kan bli noe hall eller ordner du det?

Angående tråder som tar av og kommer helt på viddene.

Det var en gutt som så inn i sin bestefars hårete øre og sier " bestefar jeg tror du må ha fitte på hjernen for hele dotten stikker ut."

Redigert av bruspulver (see edit history)

Joda, grei lektyre. Husk å ta den med om dere skal handle på Slependen!!!! Finnes omtrent ikke prising i hyllene...elendig. Klager ikke på de generelle prisene hos dem, men mens det står på for fullt på Lillestrøm, virker Maritim på Slependen helt uanfekta. Til sammenligning kjører SeaSea opp for Sandvika utvida åpningstider under messa og 20% rabatt på alt som ikke allerede er på tilbud ....

Maritim på Slependen er lagt ned om et år, om de ikke skjerper seg vesentlig.

Som betjeningen på SeaSea sa for en tid tilbake, kom til oss, vi forsøker matche ALLE tilbud. Mye er satt ned i butikken ( lavere pris enn katalogen ) og vi forsøker nettoprise det som er for høyt priset.

Endelig ser det ut til at det er blitt reell konkurranse på båtsaker i Oslo regionen. SeaSea er min favoritt, mest pga sitt store lager.

Suzuki

No boat needed..

Marine-teknikk (er det det heter?) på Åråsen/Lillestrøm har brukbare priser, i forhold til Malfix og Maritim, -og så er de service-innstillte og kompetente. Min favoritt.

Ellers var det herlig med ny Maritim-katalog, -glanset papir og masse bilder av nakne fendere. Pirrende tekster og, men jeg liker best bildene.

Skall SeaSea øke prisene etter messa? Må jeg krangle meg til bedre priser å si at jeg har fått bedre tilbud andre steder? Har de andre priser i butikken enn i katalogen? Bare under eller noen over også? Hvorfor ikke heller ha riktig pris i katalogen, så slipper jeg å kjøre byen rundt for å sjekke priser. Syns de konkurrentene må sjærpe seg?

Presisering:

SeaSea hadde mange priser i butikken, som var lavere enn deres 2005 katalog. Økt konkurranse ble framlagt som årsak. INGEN priser ( som jeg klarte å finne ut av ) var høyere. Endel har de også tilbud på, samt at de fører messepriser. Denne uka har de f.eks hatt 20% Sjøen-for-alle rabatt.

Poenget er at de ikke lar Maritim invadere deres "hjemmemarked" uten kamp. Til beste for oss som skal kjøpe sakene...

Suzuki

No boat needed..

Endelig ser det ut til at det er blitt reell konkurranse på båtsaker i Oslo regionen. SeaSea er min favoritt, mest pga sitt store lager.

Jeg tok meg bryderiet med å kjøre hele veien ut til Rud fra Oslo sentrum i går, og det må jeg si - makan til servicevennlighet kan jeg ikke huske å ha fått i en båtbutikk før. Utvalget var upåklagelig og prisene ikke noe å klage over.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...