Jump to content

litt bygge bilde av seaco 1030


puddel

Recommended Posts

båten begynner å blir ferdig.. skal ut 6 april.. her linken til litt bygge bilder fra prosesen.. for dem som er intresert å se.. litt ned på venste side står det seaco 1030. http://www.zeth-racing.com

 

Jeg er imponert over at dere har tatt dere brytet med å fotografere byggeaktiviteten og legge ut de 10 sidene på nettet.

 

Jeg synes bildene gir god veiledning for hvorledes dere har løst en del byggeoperasjoner.

 

Håper båten går bra og lykke til.

Link to post
Share on other sites

Det ser kjempeflott ut ja. Har sett litt på Seaco 1030 og det er en flott båt. Kjøleskapet ved byssen ser ut til og ha litt upraktisk plassering, men man kan jo ikke få alt.

 

Er det forresten fremdeles mulig og få bygge halvfabrikat med de nye CE reglene?

Link to post
Share on other sites

Det ser kjempeflott ut ja. Har sett litt på Seaco 1030 og det er en flott båt. Kjøleskapet ved byssen ser ut til og ha litt upraktisk plassering, men man kan jo ikke få alt.

...............

La merke til det samme.

Ser ut som døra svinger mot venstre? :cryin: Hengsle om, sånn bare for å gjøre det hele perfekt?

 

Forøvrig er jeg dyktig imponert over hva som ser ut til å være godt utført fagarbeid.

Har sett altfor mange båter av type selvbygg, hvor finnishen og også en del design-løsninger har vært mildest talt semmer. Lister som spriker og trappetrinn som svikter, for eksempel.

Slikt merkes nok hvis båten engang skal selges.

 

Av bildene ser det ut som om både løsninger og utførelse er av første klasse. Likte særlig godt barskapet!! :flag:

Hva regner dere med at båten skal gjøre med D6'n?

 

Uansett, Applaus! :cheers:

Mmorty

Mvh Morty

Link to post
Share on other sites

takk.. :) du får vel bygget halvfabrikat forsatt.. men må bare ce godkjennes før den settes på vannet.. hvis jeg har skjønt det rett.. vi har hatt en liten bomert med kjøle skapet å vinduet ut der.. så måtte henglse kjøle skappet mot venstre for å få opp vinduet.. tenkte ikke på at kjøle skapet bygget 3-4cm når vi skjærte hull til vinduet.. den gjør vel en 31-32 knopp med D6 310.. :)

Link to post
Share on other sites

Seaco lager ikke ferdige båter, bare bygge sett.

Det står noen Seaco 1030 som er ganske rein for utstyr til 1.6mill.

Og den vi bygger ligger på ca 1.1 til 1.2 mill.... + at en lærer masse nytt og det utrolig morsomt å bygge båt! Tror ikke det blir den siste... Kanskje Seaco 1130 som kommer snart ?!

 

www.zeth-racing.com

Redigert av Sethro (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...